Endelig helg:D

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hva er planene for helgen?

Og hva står på menyen:D?

Lite planer, og det er ganske godt kjenner jeg!

Senere i dag skal jeg på fjelltur! Og resten av helgen blir litt som det kommer. Besøke venner og Være litt sosial. Barna er dratt til pappa'n.

En arbeidsdag til helgen ennå da men.. :p Blir kort dag i dag, må dra tidlig fra jobb for å rekke helsestasjonen og vaksine for lillemann. Må huske å pakke fruktstenger til ham, det er plaster på såret uansett hva som er galt.

Lørdag blir slacking, søndag skal jeg på akvarieauksjon og forhåpentligvis bli kvitt alt akvarieutstyret jeg har samlet opp over flere år.

Ingen planer!!:D
Taco idag, pizza i morgen og kjøttkaker på søndag:)

Lite planer, og det er ganske godt kjenner jeg!

Senere i dag skal jeg på fjelltur! Og resten av helgen blir litt som det kommer. Besøke venner og Være litt sosial. Barna er dratt til pappa'n.

Ja, en helg med lite planer er i grunn veldig greit ofte. Er jo da man har mulighet til å slappe av som regel;)
Fjelltur høres kjekt ut, må kose deg!

En arbeidsdag til helgen ennå da men.. :p Blir kort dag i dag, må dra tidlig fra jobb for å rekke helsestasjonen og vaksine for lillemann. Må huske å pakke fruktstenger til ham, det er plaster på såret uansett hva som er galt.

Lørdag blir slacking, søndag skal jeg på akvarieauksjon og forhåpentligvis bli kvitt alt akvarieutstyret jeg har samlet opp over flere år.

Jada, er det for de fleste...er bare litt tidlig ute:P
Lurt å ha fruktstenger med! :)

Lykke til på auksjon:)
Ingen planer!!:D
Taco idag, pizza i morgen og kjøttkaker på søndag:)

Deilig å være planløs:D

Ser vi skal ha en del av det samme;)
Her er det bayonneskinke i dag,taco i morgen og kjøttkaker på søn:P

Skal feire jenta mi som blir 1år på søndag :o helt rart kom så alt for tidlig for 1 år siden og nå er hun 1 år ♡♡
Så menyen blir litt av hvert :)

I dag blir det først kino med velsa, før vi inviterer til ost og vin her i kveld:)

Lørdag skal velsa i bursdag og vi er bedt på middag på kvelden

Søndag skal vi gå på tur og grille:D

Jeg og mannen skal skrive begge to :P
Så får vi besøk av en tante og onkel i løpet av helga.
Ellers skal jeg bare nyte tid med mini siden jeg var bortreist fra søndag-torsdag :)

Eldste ville ha pannekaker i dag så da blir det biff på oss:)
I morgen skal han til farmor så kanskje vi drar ut og spiser da...
Stek på søndag

Og ingen planer:)

Eldste skal til en venninne og spise pizza i ettermiddag og så drar de på klubb etterpå, yngste skal i bursdag i morgen og mannen skal bort søndag ettermiddag. Ellers ingen andre planer og jeg skal kose meg og pusle med div her hjemme. Aner ikke hva vi skal spise, det finner vi ut av etter hvert. :joyful:

Meningen car at jeg skulle ut å handle noen småting med pappa, men han svarer ikke :P ellers så får vise hva jeg og lillebror finner på.. i dag blir det salat og resten av helgen vet jeg ikke.

Skal feire jenta mi som blir 1år på søndag :eek: helt rart kom så alt for tidlig for 1 år siden og nå er hun 1 år ♡♡
Så menyen blir litt av hvert :)
Oi, så stas med en 1-åring i hus:D Kose dere masse. Og gratulerer på forskudd:D
I dag blir det først kino med velsa, før vi inviterer til ost og vin her i kveld:)

Lørdag skal velsa i bursdag og vi er bedt på middag på kvelden Søndag skal vi gå på tur og grille:D

Høres ut som en veldig koselig helg:)
Det med grilling fikk jeg jaggu lyst på selv. Skal på fjelltur søndag, så det kan jo passe:)
Jeg og mannen skal skrive begge to :p
Så får vi besøk av en tante og onkel i løpet av helga.
Ellers skal jeg bare nyte tid med mini siden jeg var bortreist fra søndag-torsdag :)

Hva som skrives på:)?
Hvor skal du reise. md jobb:)?

Eldste ville ha pannekaker i dag så da blir det biff på oss:)
I morgen skal han til farmor så kanskje vi drar ut og spiser da...
Stek på søndag

Og ingen planer:)
Biff hørtes deilig ut. Hva har dere som tilbehør til:D?
Ingen planer :) Tar det som det kommer :D
Pizza i morgen og kjøttkaker søndag :)

Kan man jo heller ta ting på sparket:)
Kjøttkaker søndag her og;)
Eldste skal til en venninne og spise pizza i ettermiddag og så drar de på klubb etterpå, yngste skal i bursdag i morgen og mannen skal bort søndag ettermiddag. Ellers ingen andre planer og jeg skal kose meg og pusle med div her hjemme. Aner ikke hva vi skal spise, det finner vi ut av etter hvert. :joyful:
Høres ut som ungene kommer til å kose deg:D
Yes, pleier ikke lage meny kanskje?:)
Meningen car at jeg skulle ut å handle noen småting med pappa, men han svarer ikke :p ellers så får vise hva jeg og lillebror finner på.. i dag blir det salat og resten av helgen vet jeg ikke.
Kjedelig han ikke svarer:P
Var det ikke snakk om noe gryte??

Ja, de kommer til å ha en topp helg. :p Nei, det er bare innimellom jeg lager menyer og da bare for noen dager om gangen. :-)

Biff hørtes deilig ut. Hva har dere som tilbehør til:D?

Kan man jo heller ta ting på sparket:)
Kjøttkaker søndag her og;)

Høres ut som ungene kommer til å kose deg:D
Yes, pleier ikke lage meny kanskje?:)

Kjedelig han ikke svarer:P
Var det ikke snakk om noe gryte??

Han kom når lillebror sov og da sov han til etter den butikken var stengt :P jaja får ta det en annen dag :P

Sjekket inn på Norefjell spa & resort ❤️

Inga planer. Gryterett imon og på søndag har vi kyllingfile med ris

Back
Topp