Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lite planer, og det er ganske godt kjenner jeg!
Senere i dag skal jeg på fjelltur! Og resten av helgen blir litt som det kommer. Besøke venner og Være litt sosial. Barna er dratt til pappa'n.
En arbeidsdag til helgen ennå da men..Blir kort dag i dag, må dra tidlig fra jobb for å rekke helsestasjonen og vaksine for lillemann. Må huske å pakke fruktstenger til ham, det er plaster på såret uansett hva som er galt.
Lørdag blir slacking, søndag skal jeg på akvarieauksjon og forhåpentligvis bli kvitt alt akvarieutstyret jeg har samlet opp over flere år.
Ingen planer!!
Taco idag, pizza i morgen og kjøttkaker på søndag![]()

Oi, så stas med en 1-åring i husSkal feire jenta mi som blir 1år på søndaghelt rart kom så alt for tidlig for 1 år siden og nå er hun 1 år ♡♡
Så menyen blir litt av hvert![]()
I dag blir det først kino med velsa, før vi inviterer til ost og vin her i kveld
Lørdag skal velsa i bursdag og vi er bedt på middag på kvelden Søndag skal vi gå på tur og grille![]()
Jeg og mannen skal skrive begge to
Så får vi besøk av en tante og onkel i løpet av helga.
Ellers skal jeg bare nyte tid med mini siden jeg var bortreist fra søndag-torsdag![]()
Biff hørtes deilig ut. Hva har dere som tilbehør tilEldste ville ha pannekaker i dag så da blir det biff på oss
I morgen skal han til farmor så kanskje vi drar ut og spiser da...
Stek på søndag
Og ingen planer![]()
Ingen planerTar det som det kommer
Pizza i morgen og kjøttkaker søndag![]()
Høres ut som ungene kommer til å kose degEldste skal til en venninne og spise pizza i ettermiddag og så drar de på klubb etterpå, yngste skal i bursdag i morgen og mannen skal bort søndag ettermiddag. Ellers ingen andre planer og jeg skal kose meg og pusle med div her hjemme. Aner ikke hva vi skal spise, det finner vi ut av etter hvert.![]()
Kjedelig han ikke svarerMeningen car at jeg skulle ut å handle noen småting med pappa, men han svarer ikkeellers så får vise hva jeg og lillebror finner på.. i dag blir det salat og resten av helgen vet jeg ikke.
Biff hørtes deilig ut. Hva har dere som tilbehør til?
Kan man jo heller ta ting på sparket![]()
Kjøttkaker søndag her og
Høres ut som ungene kommer til å kose deg![]()
Yes, pleier ikke lage meny kanskje?
Kjedelig han ikke svarer![]()
Var det ikke snakk om noe gryte??
Får gjøre detHan kom når lillebror sov og da sov han til etter den butikken var stengtjaja får ta det en annen dag
![]()
Åhhh det hørtes sinnsykt herlig utSjekket inn på Norefjell spa & resort![]()