endelig har..

smyga

Gift med forumet
mini fått seg eget rom[:)]er vårt rom han har fått inntil hans er ferdig og mi har flytet ut på loftsstua.han våknet av hver minste bevegelser fra 06 og utover,så det begynte å bli slitsomt[;)]så nå kan han sove lengre igjen[:D]

det er bare så deilig å ha småttisene på eget rom... kasta ut jr når han var 8 uker jeg... Men da var det jeg som våkna av hver minste lyd...[8|] ble slitsomt i lengden.

ORIGINAL: smyga

mini fått seg eget rom[:)]er vårt rom han har fått inntil hans er ferdig og mi har flytet ut på loftsstua.han våknet av hver minste bevegelser fra 06 og utover,så det begynte å bli slitsomt[;)]så nå kan han sove lengre igjen[:D]

Var en befrielse når hun flyttet på eget rom. kastet henne ut før hun var et halvt år jeg hehe, men hun sov fryktelig lett og når hun da i tillegg ikke sov mer enn 2 timer i strekk, så var det egentlig ikke noe annen mulighet.

Så deilig.... Snuppa mi fikk eget rom når hun var 5 mnd. Her var det jeg som våktnet av hver en lyd. Nå sover vi natten gjennom alle mann.. Får håpe det blir bra til dere også [;)]

[:(][:(][:(][:(] har ikke mulighet til å gi vesla noe rom vi[:(][:(] har to soverom i leiligheten

Back
Topp