Endelig har vi blitt

Ja vi er også [:)]

Plan faddere og Redd barna [:)]

jeg vil også bli, men har ikke fått fart på meg enda [:)]

Nei, og skal jeg være ærlig har jeg ikke helt sansen for det.
Mye penger blir borte på veien[:(]

OG de er faktisk så frekke at de sender deg inkasso hvis du hopper over en mnd!"!!!! Og det synes jeg blir helt feil når man faktisk gir av sitt eget!

Hadde aldri i verden støttet plan med et rødt øre.. [;)]

ORIGINAL: Labambie

Hvorfor ikke?[:)]

ORIGINAL: Febbis

Nei, og skal jeg være ærlig har jeg ikke helt sansen for det.
Mye penger blir borte på veien[:(]

OG de er faktisk så frekke at de sender deg inkasso hvis du hopper over en mnd!"!!!! Og det synes jeg blir helt feil når man faktisk gir av sitt eget!

Så du reise heller ner å gjer de penger personlig sjøl du då eller?

Har ett fadderbarn i liberia.

ORIGINAL: shiby

Min kusine jobbet i plan i mange år.. Og det er ikke mer enn 1-2% av det man betaler som kommer frem. Noen ganger enda mindre. Der sitter det folk på topp som tjener meget meget fett.
Grusomt..

Min kusine jobbet i plan i mange år.. Og det er ikke mer enn 1-2% av det man betaler som kommer frem. Noen ganger enda mindre. Der sitter det folk på topp som tjener meget meget fett.
Grusomt..

Syns da så tydelig Plan kom best utav det da de sammenliknet slike "selskaper" nylig, 95 % av pengene gikk dit de skulle.. Røde Kors på jumboplass..?

Grusomt..

Nå ble jeg lei meg [&:][:(]

Nesten så  jeg fikk lyst å si opp hele greia hvis det stemmer. Men samtidig vil jeg støtte vårt SØTE fadderbarn

Hvor mye penger går til administrasjon?
Plan Norge har krav på seg, ifølge ”moderorganisasjonen” Plan Internationals retningslinjer, å aldri bruke mer enn 20 % av innsamlede midler til administrasjon og anskaffelse av midler (markedsføring). Minimum åtte av ti kroner går dermed direkte til programarbeid.

Hentet fra plan sin hjemmeside

Grusomt..

Hvis så hadde vert sant, så hadde jo det skapt førstesiå på VG.
Du får få hu kusinå de te å stilla fram :)

Tingen e at minst 80 % av pengene komme fram der de sga.

Back
Topp