Endelig halvveis!

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Tiden går skremmende fort. Da var jeg nemlig 20 uker på vei allerede

Ja, fytti som tida flyr [&:]
Men det er vel bra? Snart tobarnsmor [;)]

Oi, gratulere med halvveis i dag !!
Tida går fort no [;)]

Gratulerer![:D]

Er det bare 20 uker igjen til jul[:o]

HJELP, så fort det gikk[8|][:)] men deilig det da[:)][:)][:)]

Tusen takk alle sammen. Joda, det er jo egentlig veldig positivt at tiden går fort. Hadde vi bare funnet et fint sted å leie inntil videre nå da, så hadde jeg kunnet slappe av litt. Det er nesten klin umulig å finne noe som tilfredsstiller kravene våre [&:]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Elewyn

Tusen takk alle sammen. Joda, det er jo egentlig veldig positivt at tiden går fort. Hadde vi bare funnet et fint sted å leie inntil videre nå da, så hadde jeg kunnet slappe av litt. Det er nesten klin umulig å finne noe som tilfredsstiller kravene våre [&:]

Dere må fire litt på krava vettu[:D][:D][:D]

Neida, er ikke lett å finne noe som passer.
Vi er på utkikk etter hus og det er IKKE enkelt![:-]

Hehe, jeg synes liksom ikke "krava" våre er så urimelig heller. Vi ser etter noe med 2 soverom og nogelunde god standard iom at vi skal leie og derfor ikke kan endre på alt vi ikke liker. Helst 90 kvm +, men det kommer veldig ann på planløsningen. Vi leter i et ganske stort område og er villig til å betale en god del i måneden. Det høres vel ikke så umulig ut det vel? [:D]

det hørtes ikke så umulig ut nei.. så dere skal nok se det dukker opp noe snart[;)] viktig at dere blir fornøyd!!!kjipt å flytte inn i noe og sitte å trippe etter å komme seg vekk igjen etter kort tid.

Gratulerer så masse med halvgått løp! Det blir spennende fremover![:)]

Back
Topp