Endelig gravid!

LemonPie

Forelsket i forumet
[:D] Del med oss andre hvordan kroppen din oppførte seg da du ble gravid (symptomer og tegn).

Vi vil ha alle detaljer fra EL og frem til + tegnet vi alle vil ha!

Obligatorisk for alle som blir gravide på FS FORUMET!!! Så har vi noe å strekke oss etter

dytter[:D]

dytter [:D]
men kansje man burde lage en sånn trå inne på generelt. [;)]

Ok da er jeg første mann ut! [:D]
Denne gangen hadde jeg mye mer EL smerter en jeg hadde hatt før. Stakk skikkelig i begge sidene. Begynte flere dager før EL. Jeg tempet og brukte EL tester så jeg syns det varte og rakk før EL endelig kom. Og EL slimet luktet litt "merkelig". Litt stramt. EL slimet begynte faktisk å dabbe av litt før EL kom og ble litt mer "hvit ugg" men det tror jeg er fordi vi hadde noe inni hampen med sex...to ganger om dagen noen dager. Samboeren gikk VIRKELIG inn for oppgaven! [;)]
EL smertene varte en uke til og på 8 DPO begynte jeg å gjøre så mye rart. Var helt tullerusk og glemsk! Stod i butikken og kunne ikke huske hva jeg skulle kjøpe eller hvor noe var. Samboeren trodde jeg begynte å bli senil.[:D] (Sånn er jeg fremdeles...svangertåka![:D])Og DRITSULTEN! Hele tiden! På 10 DPO våknet jeg av at jeg måtte sånnn tisse og tenkte at selv om det var litt tidlig så skulle jeg teste. Og sannelig viste den GRAVID [:D][:D] Har vært ganske oppblåst siden da. Og forferdelig treg mage...
Vanligvis pleier jeg å få så løs mage før TR men denne gangen var det bare sauelort! [:'(]Dagen etterpå kjente jeg at puppene begynte å bli ømme og harde. Og kjenner en del strekk og stikk av at livmoren vokser. Den siste uken har jeg vært litt ør og svimmel...bittelitt kvalm innimellom, men ikke så mye at jeg har spydd. Ellers er det vagt med symptomer enda...er vel heldig! [;)] Var på tidlig UL i går (bare for gøy) og så en liten flekk og et hjerte som gikk i 120.

Lykke til folkens! Ser dere "på den andre siden" snart! [:)]

Her er kalenderen min fra EL og ut... [:)]

Dag 16 * 05/01 - EL iflg BV *
Dag 17 * 06/01 - FP
*
Dag 18 * 07/01 - FP Boooooooring Ikkeno futt i denne kroppen jo! Null EL-feeling
Dag 19 * 08/01 -
*
Dag 20 * 09/01 - * hmm...kanskje noe EL-greier på gang...?
Dag 21 * 10/01 - njajjajja, ikke helt fritt for at jeg kjenner noe som kanskje er EL
Dag 22 * 11/01 - *
Dag 23 * 12/01 - vondt i brystene også vondt nederst i magen, men tror det er luft og sånt

Dag 24 * 13/01 - ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Dag 25 * 14/01 - * ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Dag 26 * 15/01 - *
Dag 27 * 16/01 -  vonde bryst igjen...veldig...som jeg pleier før TR...
Dag 28 * 17/01 - TR...? Brun utflod/slim... kraftige mensmurringer
Dag 29 * 18/01 - '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Dag 30 * 19/01- POSITIV TEST og mensmurringene fortsetter......[;)]

Disse '''''''''''''' betyr repetisjon av det som står ovenfor... 

Kan jo skrive om hvordan jeg hadde det forrige gang.. hvis jeg husker alt[:-]

hadde ikke oversikt over når jeg nøyaktig hadde EL.. så fulgte bare BV kalenderen.. på EL dagen overfalt jeg kjæresten på sofan.. dagene/ukene etter var jeg bare sliten og lei.. de på jobben mente jeg hadde vitamin mangel[8|] etter en ukes tid ble håret mitt fett - noe jeg aldri har hatt noengang før.. og så begynte jeg å klø i underlivet.. oppblåst var jeg også-men det er jeg ganske så ofte.. så brydde meg ikke så mye om det.. på IKM tissa jeg på en pinne,for så å legge meg i sengen, gråte litt i armkroken til sambo og klage over at jeg aldri kom til å bli gravid.. jeg gikk for å kaste pinnen..og den var positiv!![:o][:D] sagen etterpå begynte stikkingene i magen.. kjente at kroppen jobbet.. en uke etter der igjen mistet jeg.. [&o]

Første gangen æ va gravid så skjønnte æ ikke at æ kunne være gravid. Trudde ikke man kunne bli gravid så fort etter at man hadde slutta på p-piller. Men etter første pp så klaffa det. [;)]
Uka før æ testa så gikk æ rundt med sånn influensa lignende symtomer. Var trøtt og sliten, og hadde ondt i kroppen (på en rar måte). Så æ sa til sambo at no kommer æ garanter til å bli liggende syk, men nei da. Det ble ikke verre, eller bedere. [&:] Uka etter skulle vi på 100 års jubileum med skanska, så da var det veldig mye om og men om hvem som skulle kjøre, eller om vi bare skulle ta taxi dit. Så på mårran på den dagen tenkte æ at æ skulle bare teste for morro skyld, og trur dere ikke testen va positiv da... JO[;)] hehe. Så det endte med at æ kjørte. [;)]
Men 5 uker etter mista æ p.g.a blæremola.[:(][:(][:(]

Back
Topp