Endelig gravid!

Mortilprins

Elsker forumet
Lister meg forsiktig endelig inn i en termingruppe igjen<3

Kort fortalt: Siste mens 30.januar, lite tegn til eggløsning i februar og positive el tester forrige tirsdag, onsdag og torsdag etterfulgt av sterke smerter og stikninger nederst i magen/underliv både fredag og lørdag. Var hos gyn på tirsdag og foretok en UL av livmor og eggstokkene og tok hormonprøver for å sjekke at alt er bra.
Tok en RFSU tidlig test i går kveld.

C7BAA185-4652-4FE9-8866-7EEA5702FF0F.jpeg

Kjempe overrasket da jeg trodde jeg var 6-7dpo i går!! Så nå vet jeg ikke når jeg har termin og jeg har lite til ingen symptomer. Har litt stikninger innimellom og brekker meg av babyklister, men that’s it. Skal tilbake til gyn på torsdag og måle stigning og ta ny UL. Noen flere som heller ikke legger særlig merke til graviditet enda?
 
Gratulerer så mye :)

Har egentlig lite symptomer her også, men jeg har begynt med medisiner for kvalme! Men mest for forebygging:p har kanskje kastet opp 3 ganger bare...
 
Gratulerer. Lite symptomer her åsså. Litt små uggen om mårran ellers bare mye luft i magen
 
Gratulerer så mye :)

Har egentlig lite symptomer her også, men jeg har begynt med medisiner for kvalme! Men mest for forebygging:p har kanskje kastet opp 3 ganger bare...

Takk :) Åå kasta opp mye og spiste lite siste svangerskap. Her kommer kun kvalmen litt når jeg inntar babyklisteret.
 
Gratulerer❤️
 
Back
Topp