Hermine
Gift med forumet
Hei! Etter snart 5,5 års aktiv prøving er vi endelig gravide. Det føles helt fantastisk, og jeg går rundt i en lykkerus
Vi velger å nyte hvert øyeblikk, og ikke ta noen sorger på forskudd. Jeg har endometriose og lav amh, samt at mannen har litt varierende antall og aktivitet på svømmerne. Etter jul gjennomførte vi begge en heftig antibiotikakur etter at Serumklinikken i Hellas fant en infeksjon i livmoren min. Har på følelsen at dette var nøkkelen...
I dag er jeg 5+0 i ifølge terminkalkulatoren. Jeg testet positivt 4+3 og 4+4, 2 sterke tester. Har ikke følt for å teste noe mer, men lurer på om jeg burde det? Kanskje jeg også burde få tatt hcg-prøve til uka? Skal snakke med gyn i morgen, så da får jeg svar - men tenkte å høre med dere også
I dag er jeg 5+0 i ifølge terminkalkulatoren. Jeg testet positivt 4+3 og 4+4, 2 sterke tester. Har ikke følt for å teste noe mer, men lurer på om jeg burde det? Kanskje jeg også burde få tatt hcg-prøve til uka? Skal snakke med gyn i morgen, så da får jeg svar - men tenkte å høre med dere også
!
Nå er det endelig din tur