Endelig gravid !!!

Gullnurket15

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Hadde innsetting av 1 egg (8 delt) 10.november. Har gått rundt med nerver i helspenn. Men etter 3 positive tester, kan jeg vel endelig si jeg er gravid... Det kaller jeg GULLEGG det :hello2:thumright:love7

Noen som har spesielle symptomer? Selv har jeg en del luft og veldig svimmel. Lite av ømme bryst og kvalme. Stadige mensmurringer, noe som gjør meg litt redd siden dette er vår første graviditet.

:angel13

Herlig! Gratulerer så mye ;) Hvor langt er du på vei da? Termin? :D

Er 9+4 i dag, og kvalme, tretthet og halsbrann er noe dritt! Men priser meg lykkelig for at jeg har det også :) Hehe... Deilig å være gravid ;)

Gratulerer så mye!! Jeg er 12+3 idag og har vært småkvalm siden uke 3 faktisk. Har ikke kastet opp og det hjelper å spise. Veldig trøtt og en del smerter i starten, men det kom visst av at jeg var litt overstimulert. Noe de så på ultralyden i uke 7. Alle er forskjellige og noen merker ingenting så prøv å slappe av og nyt de positive testene!! :-)

Takk og det samme til deg.

Jeg ble slankeoperert i mars i år og sliter også med mat. Blir ofte kvalm, så jeg har bestilt time hos ernæringsfysiolog for å få litt hjelp videre. Vet også at jeg må til ofte kontroller, men det gjør ingenting så lenge lille gull har det bra :)
Men nyte gjør jeg hvert eneste øyeblikkxsmile9
Mannen min tør ikke glede seg for tidlig:oops:, men håper det kommer seg snart

4 positive tester <3 veldig veldig glad for det, men klarer ikke slappe helt av enda. Skal på tidlig ul 16 des :) hååper virkelig vi får sett ett bankende hjerte da :)

Gratulerer så mye!! Jeg er 12+3 idag og har vært småkvalm siden uke 3 faktisk. Har ikke kastet opp og det hjelper å spise. Veldig trøtt og en del smerter i starten, men det kom visst av at jeg var litt overstimulert. Noe de så på ultralyden i uke 7. Alle er forskjellige og noen merker ingenting så prøv å slappe av og nyt de positive testene!! :-)

Begynner ikke kvalmen å gi seg..? Blir 12 uker 20.des, så håper jeg kan gå kvelm-fri inn i jula :P
Jeg holder ut, men ganske tussi å være på jobb... Lite energi igjen til tuppa på ettermiddagene :( Håper det blir bedre til jul :D

Ja, her sovner jeg ofte mens datteren min ser på barnetv ;-) synes det var ille i uke 11, men det er en del bedre nå. Så lenge jeg ikke rekker å bli sulten. Hehe

Ble en liten tidlig UL på fredag hos fastlegen pga noen smerter jeg har og at jeg også er slankeoperert. Lille gullet hadde lagt seg godt til rette og hjertet slo godt:smiley-bounce015
En som ihvertfall roet seg ganske bra da ja.. Meg

:angel13

Back
Topp