Ble megakvalm, men det var bare noen minutter. Haha. Ikke verdt å ta sjansen på det igjen i hvertfallUffda, gikk det ikke så bra? [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble megakvalm, men det var bare noen minutter. Haha. Ikke verdt å ta sjansen på det igjen i hvertfallUffda, gikk det ikke så bra? [emoji85]
Skjønner den! [emoji12] bra det gikk fort over [emoji4]Ble megakvalm, men det var bare noen minutter. Haha. Ikke verdt å ta sjansen på det igjen i hvertfall
Ja, glad for detSkjønner den! [emoji12] bra det gikk fort over [emoji4]
Er selv 6+4 og mistet min første uke 6 så vet hva du går igjennom men denne gangen er det annerledes, nå skal alt gå bra [emoji6] med oss alle [emoji173]I dag er jeg 6+5. Jeg vil bare bli ferdig med denne dagen og morgendagen.
I desember var jeg 6+5 da jeg begynte å blø. 6+6 var SA et faktum.. Jeg vil bare bli ferdig med disse dagene og komme meg videre.
Det må gå bra nå [emoji173] takk.Er selv 6+4 og mistet min første uke 6 så vet hva du går igjennom men denne gangen er det annerledes, nå skal alt gå bra [emoji6] med oss alle [emoji173]