Endelig gravid igjen

I dag er jeg 6+5. Jeg vil bare bli ferdig med denne dagen og morgendagen.
I desember var jeg 6+5 da jeg begynte å blø. 6+6 var SA et faktum.. :( Jeg vil bare bli ferdig med disse dagene og komme meg videre.
 
I dag er jeg 6+5. Jeg vil bare bli ferdig med denne dagen og morgendagen.
I desember var jeg 6+5 da jeg begynte å blø. 6+6 var SA et faktum.. :( Jeg vil bare bli ferdig med disse dagene og komme meg videre.
Er selv 6+4 og mistet min første uke 6 så vet hva du går igjennom men denne gangen er det annerledes, nå skal alt gå bra [emoji6] med oss alle [emoji173]
 
Kommet meg gjennom denne dagen. Glad for det. Nå må jeg prøve å sove, for nå er sommerferien over. Første dag på jobb i morgen etter ferie siden juni.
Kommer aldri til å kunne jobbe noe annet sted enn i skolen. :)

I morgen tidlig skal jeg innom legen igjen for å ta ny hcg måling. Sist var den på over 2000. Håper den har økt [emoji173]
 
Da er jo denne dagen snart ferdig og. Ingen magesmerter eller blødning som i forrige svangerskap. Jeg er fremdeles kvalm og litt dårlig form. Ellers bra.
Fortalte det til min nærmeste venninne på jobb og en av sjefen i dag. De ble så glade på mine vegne. Det var bare en lettelse å fortelle det [emoji173]
Nå er det bare å håpe på positivt svar på hcg prøven.
 
7+0 i dag. Og skikkelig sliten og vondt i kroppen i dag. Satser på at det er godt å sitte mye på jobb i dag. :)
 
For en dag. Haha. Startet dagen med å være skikkelig sliten, trøtt og hadde vondt i kroppen. Nå utover ettermiddagen og tidlig kveld, så har jeg blitt i bedre form. Så god form at jeg like gjerne vasket alle gulv i 1. etasje når 6 åringen sølte melk og cheerios på kjøkkengulvet. :)

I dag skulle jeg få svar på hcgmålingen fra i går. Jeg tenkte jo at jeg ville få svar ganske tidlig på morgenen, for det fikk jeg forrige uke. 8.32 fikk jeg melding forrige fredag. Men i dag.. I dag ble klokken 8.32, 9.32, 10.32, 11.32... Meldingen kom jo aldri.. Pulsen ble rimelig høy. Jeg valgte å ringe legekontoret. Først tok de ikke telefonen. Prøvde igjen. Da fikk jeg svar. Jeg presenterte meg, sa jeg var der i går og tok blodprøve for å måle hcg. "Eh, var du her og tok den prøven eller?" svarte damen i andre enden. Jeg ble litt oppgitt, men klarte å kontrollere meg. Svarte pent "Ja, det var jeg." Så fant hun meg endelig frem på dataen, og det eneste hun kunne svare var at hun hadde resultatet der, men jeg måtte vente på å få vite det til legen sendte det til meg.
Jeg ble jo ikke akkurat beroliget av det, men takket for hjelpen og la på.
Etter en times tid fikk jeg svar. "Hcg: 199000. :) du er veldig gravid :)"
Legen min er så herlig. Verdens beste lege.

Så da har hcg økt fra noe over 2000 forrige torsdag til 199000 til torsdag denne uken. Herlig økning.
Nå er neste steg å dra på tidlig ultralyd på onsdag :D <3
 
Om 2 dager gå vi inn i ett nytt kapittel i livet. Vi får skolebarn. 6 åringen begynner i 1. klasse.
Jeg tror kanskje jeg er den som er mest spent. [emoji28] det er vel ofte sånn.

Så i dag har det blitt litt shopping. Ny frisyre, nye briller og nye klær.

Jeg spurte og "hvis du kunne velge av alle kaker og boller og desserter i hele verden, hva vil du jeg skal bake til deg til første skoledag?" Vet du hva svaret ble? Marsipankake med bringebær.
Jeg ble overrasket. Men det var ønsket, så da lager jeg det. For første gang. Håper det blir bra [emoji3]

Nå gleder jeg meg til å nyte en rolig lørdagskveld med mann og barn. [emoji173]
 
Sukkerbrødet er i ovnen. Og mens jeg laget det, så ble jeg så kvalm. Da var det greit å trekke seg unna og ta en pause.
Håper de neste ukene går fort nå når jeg begynner å jobbe igjen. Så kan kvalmen gå over. :)
 
Plutselig fikk jeg litt energi i kroppen. Så nå baker jeg horn med ost og skinke også [emoji16]
 
Første skoledag er over. Alt gikk kjempebra. (Bortsett fra at marsipankaken så ut som et takras [emoji23])
Nå sitter det et slakt i sofaen.
Blir ekstra sliten nå som jeg er gravid kjenner jeg.
 
Gruer meg til jobb fordi jeg er redd for å bli sliten og kvalm. Og pga det så sliter jeg med å sove og da blir jeg hvertfall sliten. [emoji17]
 
Fy søren ass. Klokken 14 kasta jeg inn håndkle og dro hjem fra jobb. Var så sliten, trøtt og kvalm. Men det er så flaut og fælt.. Første ordentlige dagen etter sommerferien på jobb, også drar jeg hjem tidligere. Uff uff uff...

Men nå har jeg fått slapp av litt, sett på tv og spist litt kake. Så nå er jeg klar for å få hjem skoleungen min <3 Spent på om det er noen lekser som må gjøres i dag. :)
 
15,5 time til jeg er på sykehuset for å ta tul! Nervøs og sykt spent. Og redd.
 
35 minutter igjen.
Jeg har glemt alle papirer jeg skulle ha med meg til sykehuset. Håper det går bra. Er rimelig stressa. Er så redd for å ikke se et hjerte som banker.
 
Lykke til! [emoji3] jeg glemte alle papirer da jeg var på tul også, ble ikke spurt om de engang, så det går nok veldig fint [emoji6]
 
Back
Topp