ENDELIG gravid [emoji24]❤️

Desemberspire20

Ønske om en liten spire ❤️
Førstemann er 2,5 år og vi brukte 18 måneder og 3 aborter på å få han. Nå har vi prøvd i 1 år og gjennomgått en abort i uke 8 i mars før vi endelig nå er gravid igjen. Håper for alt i verden at spiren klamrer seg fast
Jeg har ingen tegn (annet enn ømme pupper) så tok en test idag bare siden jeg hadde en liggende. Jeg «visste» det skulle komme ikke gravid, men når jeg kikka ned stod det søren meg «Gravid 2-3». Skal ha mensen i morgen. Så glad [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Førstemann er 2,5 år og vi brukte 18 måneder og 3 aborter på å få han. Nå har vi prøvd i 1 år og gjennomgått en abort i uke 8 i mars før vi endelig nå er gravid igjen. Håper for alt i verden at spiren klamrer seg fast
Jeg har ingen tegn (annet enn ømme pupper) så tok en test idag bare siden jeg hadde en liggende. Jeg «visste» det skulle komme ikke gravid, men når jeg kikka ned stod det søren meg «Gravid 2-3». Skal ha mensen i morgen. Så glad [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer så mye med positiv test :Heartred
Leit å høre om den lange veien dere har hatt mot å få små. Håper du nå har fått en liten terminspire, April er jo en så fin måned å få smått :joyful::Heartred
 
Gratulerer så mye med positiv test :Heartred
Leit å høre om den lange veien dere har hatt mot å få små. Håper du nå har fått en liten terminspire, April er jo en så fin måned å få smått :joyful::Heartred

Tusen takk [emoji16][emoji173]️ Ja, det har vært utrolig tøft både psykisk og fysisk. Men hvis dette går bra denne gangen så er vi veldig fornøyd med to stk og tiden før er glemt [emoji1374][emoji4][emoji173]️
 
Førstemann er 2,5 år og vi brukte 18 måneder og 3 aborter på å få han. Nå har vi prøvd i 1 år og gjennomgått en abort i uke 8 i mars før vi endelig nå er gravid igjen. Håper for alt i verden at spiren klamrer seg fast
Jeg har ingen tegn (annet enn ømme pupper) så tok en test idag bare siden jeg hadde en liggende. Jeg «visste» det skulle komme ikke gravid, men når jeg kikka ned stod det søren meg «Gravid 2-3». Skal ha mensen i morgen. Så glad [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer så masse!<3
 
Gratulerer så mye og velkommen til oss:Heartred håper spiren din klorer seg godt fast helt til april!
 
Gratulerer og velkommen[emoji3][emoji173]️
 
Velkommen til oss :D
 
Liker sånne historier. Denne spisen skal sitte helt til april :)
 
Back
Topp