ENDELIG GRAVID!! :D

lykkeliten8889

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
noen tips her? jeg er endelig Gravid igjen. Hadde en SA i fjor sommer, og vi har prøvd og prøvd siden, men endelig, denne måneden som vi bestemte oss for å legge vekk eggløsningstestene og bare ta det som det kommer så blir jeg gravid :D fant det ut i dag etter 2 tester med svake, men synlige :)D) tester. skal ta en clearblue digital i morgen tidlig, men jeg regnet ut at jeg er 3+6 uker på vei, da med termin 5 des. Når er det vanlig og fortelle? jeg rakk ikke komme så langt sist, da jeg mistet i uke 5, en uke etter positiv test. Så jeg er litt bekymret og redd for at det skal skje igjen, samtidig som jeg har mest lyst til å rope ut, fordi vi er så overlykkelige begge to :) flere som sitter med en liten hemmelighet?
 
Jeg har og mistet og de som vet om det kommer trolig til å få vite om denne graviditeten tidlig ;-)
 
Gratulerer! Jeg har også mistet noen ganger, og denne gangen kommer jeg ihvertfall til å si det til de nærmeste kollegene mine tidlig. De kommer uansett til å få vite det om det går galt, og da har de muighet til å ta hensyn til at jeg ikke vil løfte så mye :) Skal på tidlig ul i uke 6-7 pga tidligere svangerskap utenfor livmoren, og hvis jeg da får se et embryo på riktig plass med bankende hjerte sier jeg det nok til de nærmeste.
 
Gratulerer! Jeg har allerede fortalt noen, men venter litt nå til vi forteller flere..
 
Gratulerer så mye! :) Jeg kommer snikende fra november forresten...
Jeg har ennå ikke sakt det til andre en min aller beste venninne, fordi jeg er redd det skal gå galt. Så er vel litt individuelt når man velger å si noe, jeg tenker å si noe etter jeg har vært hos jordmor i uke 12 :)
 
Tusen takk for mange svar :) vi har fortalt det til mødrene våre og nærmeste venner :) alle ble veldig glade på våre vegne, da noen av de visste at vi prøvde :) jeg begynner å glede meg, men samboeren er litt distansert, han sier han ikke helt tør å glede seg enda siden vi mistet sist, selvom han gråt av glede når han så den positive clearblue testen :D
 
Gratulerer så mye! :D
Her er det kun jeg og mannen min som vet det, og vi kommer nok til å holde det for oss selv i en del uker før vi forteller andre om det. Det er egentlig mest med tanke på barna. Vil ikke at de skal vite det før jeg er 12 uker minst, og tenker at de skal få æren av å fortelle den gledelige nyheten til besteforeldrene :)
 
Back
Topp