Endelig gravid ☺️☺️☺️

Gratulerer så mye :)

Jeg kjenner meg veldig igjen i symptomene dine, spesielt den med rare og dramatiske drømmer :P

Jeg holder forøvrig også til i Oslo :)

Gratulerer :-)

Hei igjen vakre ladies.
I dag er jeg 7+ 2 på vei. Har vært ganske kvalm de siste dagene. For igjen var jeg kvalm fra 05 på morgene og store deler av dagen. Igår gikk det greit, og i dag har jeg vært så kvalm omtrent hele natta at jeg fikk ikke sove. Brekker meg også når jeg pusser tenner på morgenen ( bøyer meg litt framover over vasken, mens jeg er ganske kvalm fra jeg har våknet)...
Det er en del matvarer jeg synes er for kvalmt til å spise, feks når jeg ser brunost så tenker jeg "karamellpudding/ toffe blandet med masse sukker" blææææh

Jeg har ikke veldig matlyst når jeg er kvalm, men matlysten bedrer seg etter at jeg har tatt første biten av maten, så jeg spiser greit. Og kvalmen roer seg i en periode etter matinntak

Jeg er overvektig, så greit at matlysten er bittelitt mindre enn før.

Er det flere som har det på denne måten?

Jeg var hos legen idag og fikk sykemelding. Han sykemeldte meg i de 3 neste ukene. Så nå må jeg jo bare fortelle de på jobben, allerede i uke 7

Håper dere flotte damer nyter graviditeten.

Klemmm

Først og fremst, Gratulerer så mye! :)
Synd med kvalmen, men nå er det nå slik det er. Jeg og har en del kvalme, litt av og på, så noen ganger tenker jeg at det er jo helt greit, men så plutselig blir jeg skikkelig dårlig. Jeg blir dårlig en kort stund tidlig på morgenen, gjerne når jeg haster av sted på jobb for eksempel. I løpet av dagen er det stort sett greit, men på kvelden blir jeg ofte uggen igjen :P Er 6+6 i dag, så vi får se hvordan det utvikler seg :) Jeg skal ikke klage alt for mye, da det er ikke så veldig ille, men kjenner matlysten er veldig varierende. Gleder meg veldig over dette underet som vokser i magen da :D <3 Har ikke vært på UL enda, men tenker bestille UL rundt uke 9-10. Bare for å få se liksom :)

Back
Topp