Endelig gode nyheter

leja

Glad i forumet
Var hos både lege og sykehuset i går. Og endelig noen gode nyheter igjen. Ikke lenger eggehvitte i urin, Blodsukkeret var litt lavere, og lillegutt hadde det helt topp. Jeg så litt dårlig på skjemen for han hadde vist gymtime akkurat da vi hadde kontroll. Er super aktiv om dagen. Ut fra at norske barn har en fødselsvekt på ca 3,6 lå han nå i uke 33 helt på gjennomsnitte, og alt annet så veldig bra ut. Jeg har jo vært så bekymra for at han skal bli så stor eller andre problemer pga alt dette sukkerstyret. Han har og snudd seg og ligger klar. Legger ikke på meg heller. Stoppet etter at jeg slutta med snop[:)] Har fått 3 nye timer på sykehuset da. en til kosholdsveiledning(frivillig), en ny glukosetest[:'(] og en ul til.

Så flott å høre at alt er bra[:)]
Er moro med en liten aktiv krabat.

Får håpe atl fortsetter med positiv utvikling, ikke noe som er bedre enn det[:D]

Takk for det begge to. Ble så glad at jeg holdt på å gråte...(er jo litt hormonell om dagen)Ble litt lei av negativ fokusering hele tiden. Alt har liksom dreid seg om at jeg ligger i faresonen for diabetes og svangerskapsforgiftning. Men nå er jeg super optimistisk og positiv igjen. Og nå er det jo ikke mange ukene igjen heller[:)][:)][:)]

Stå på vennen!
Håper du fortsetter i slik bane ut svangerskapet!
Lykke til!

Så flott da!! Lykke til videre

ORIGINAL: trudes

Så flott da!! Lykke til videre

Det var gode nyheter[:)]

Gode nyheter leja! Nå håper jeg at du får nyte resten av "etappen" uten flere bekymringer rundt disse tingene!
Stor lykke-klem! [;)]

Takk alle sammen. Nå skal jeg bare glede meg.....

Så godt med gode nyheter! [:)][:)][:)]

Håper du får et flott svangerskap denne siste tiden da.

Back
Topp