endelig fredda:)

MaRtE:)

Gift med forumet
mårnings!

i dag er det helg og jeg har friiiiii[:D][:D][:D]

kjedelig å våkne så tidlig, menmen...

håper alle får er finfin fredag[:)]

mornings!
god natt, og jeg føler meg uthvilt, deilig.
i dag blir det innpakking av noen julegaver, rydding o gvasking,
og freddan, det betyr helg og avslapping!!
ha en super dag alle mann!

i dag drar jeg til svigermor, resten av hurven dro dit i går mens jeg var på jobb. vi skal feire 5 årsdager i morgen, blir moro[:)]

må bare gjøre litt husarbeid først, er mengder av klesvask her[8|] merker det ikke blir vasket like ofte som før, da var vaskerommet like ved bad og soverom. nå må jeg gå ned og det er så mye mer tiltak[:-]
tar forresten mye lengre tid å tørke klær å, finnes ikke varmegulv i hele huset[8|] så her settes på varme hver morgen og tørketrommelen ruller!

Velkommen hit til byen i dag MaRtE, er ganske koselig her nå med julegata tent! [:)]

Dårlig natt, dårlig morgen, og knurrete Ida. Det første hun sa i dag var "æ vil eta dåkk!!!!". Ja vel, så hun har da blitt kannibal i løpet av natta! [8|]
Straks skal vi gå i gang med helgevasken, har masse klesvask i tillegg jeg og... tørker fort her da, siden vi har super gulvvarme og luftsystem, men likevel... jeg og ungene skal kanskje på julegaveshopping med mamma i ettermiddag og, hun skal ringe etter hun har vaska hos tanta si. Så jeg håper mobilen min holder frem til da... jeg har nemlig nesten tomt batteri, og laderen er ikke å finne! [8|]

Så deilig, tutta!! Vel fortjent!

Marte, god helg, hørtes artig ut med bursdagsfeiring! [:D] Og jeg vet hva du mener, er skikkelig tiltak med klesvask! Vi har bad og soverom i andre og vaskerom i kjelleren! Mæææn! Men takket være tørketrommel så får vi som regel vaska alt på en dag, om jeg bare hiver meg rundt. Pleier å gjøre det på søndager [:D]

Ellers homper og går det her. Jeg begynner å manne meg opp for nattavvenning. Hun trenger virkelig ikke mat to ganger på natta når hun spiser tre faste måltider om dagen!! Men det er så tungt de nettene det står på med skriking, så jeg må bli litt mer motivert først [8D]
I dag skal vi på barseltreff, det gleder jeg meg til! Ellers fikk jeg ulltøyet fra nøstebarn i går (var salg så jeg kjøpte noen julegaver), kjøpte en genser til meg også, og dærsken den var varm og god!! Ikke så smart å ha den på på turninga til storemor med masse hopp og sprett for mor og datter [X(][:D]

Ha en fin fredag, jenter! [:D]

takk, takk skrållis! skal ta tog, det blir jo litt koslig[:)] lenge siden så da er det jo gøy[:D]

nå inntar jeg frokost, ble brødskive m/brunost og pepsi max[;)] skulle ha egg og bacon, men egga var gått ut på dato for 2 uker siden[8|] da tør jeg ikke!

å HAHAHAHAHA til ida, så mye rart hun sier[:D][:D][:D]

Jeg er små dårlig, hatt veldig vondt i magen på morgenen inkludert flere ufrvillige dobesøk. Men er bedre nå. Skal til astmalege med N kvart over ett så det bør jeg prøve å få til[:)]

Ellers lite planer her i huset i dag annet enn å kose oss hjemme sammen[:)]

Det er kroppen din som prøver å fortelle deg at du må roe ned, Looney!!!!!!!!!

ORIGINAL: papayamammaen

!!!!

da ble det ingen togtur på meg i dag, stesvigerfar er sjuk. men det blir en liten tur i morgen på bursdag, det må vi[:D]

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: papayamammaen

!!!!

[:o][:o][:o]

Skrållan: Artige Ida! flirer for meg selv....[:D]

I dag har jeg vært på svangerskapskontroll hos legen. Tok en haug ekstra blodprøver jeg ikke kan huske at jeg tok sist gang jeg var gravid. Også var visst urinprøven min litt skummel så jeg måtte ringe tilbake på mandag.

Nå skal jeg snart hive meg rundt å prøve å vaske litt, har støvsugd så jeg er i gang. Må bare ta det litt rolig sånn at ikke bekkenet går helt i frø.

MaRtE: så kjedelig at det ikke ble togtur!
Looney: hiver meg på de andre, det er kroppen som sier i fra! Slapp av jente!
McBaby: Hehe, ja hun kan få sagt det hun lille kannibalen min! [;)]

Jeg og ungene har vaska huset, og stekt oss rundstykker til lunsj! [:)] Tobias har bare gått rundt her og grått da, han sliter med 3 jeksler og er SUR! Nå sover han, og Ida leker med Barbie. Ute pissregner det, lite som minner om at det snart er jul...

Formen er bra nå. Nettopp spist middag, og vasket hele huset sammen med gubben[:)] Dette magegreiene forsvatn like fort som det kom. Vurderte å trene i kveld men venter til i morgen tidlig. Kan ikke bli mer dårlig for vi skal jeg i 70 årslag til svigerfar i morgen kveld. Stor fest men masse folk jeg ikke kjenner[&:] Men det bryr jeg meg ikke om for jeg koser meg alltid uansett jeg nemlig[:)] Vi blir vel kjent utover kvelden tenker jeg.

Nå driver N og gubben og lekesloss i sofaen og det ender vel med grin som det pleier[:D] Ellers ingen planer annet en kanskje en tur på butikken for å kjøpe litt godis til kvelden.

Har forresten vært hos astmalege med N i dag. Fikk ny resept på Efedrin i tilfelle kruppanfall, og ellers var alt bra. Mandlene var fine og han var bedre av astmaen. Legen håper han vokser det av seg faktisk[:)][:)]

Hei og hopp[:)] Lillemor sover hos farmora. Passet best siden jeg måtte jobbe overtid i dag, og skal på jobb igjen i morgen.

I går kunne lillemor fortelle at venninna i barnehagen hadde sagt at hun elsket henne[:D] Hva svarte du da spurte jeg: "At eg sko få klistermerker når eg komme heim"[:D][:D][:D][:D] Ler meg i hel, skulle vært flue på veggen under den samtalen ja[:D]

Deilig freddaaaannn i vår heim[:)] Drikker julebrus og koser oss. Har ikke vært en lyd på N siden han sovnet, han var jo helt utslitt i kveld stakkar. Jeg sov nesten en time på sofaen under barnetv i dag jeg så er ikke så trøtt som jeg pleier på denne tiden.

I morgen er det trening og 70 årslag som står på planen vår[:)][:)]

Vi driver forresten og småkikker på hus. Blir ikke noe salg av leil og huskjøp riktig enda men vi har begynt å titte i allefall[:)]

Back
Topp