Endelig fredag!!!

Så flink du er da, som har styra med så mange barn samtidig :) :P
Kos deg med det du :) hehe kveldene er verdifulle etter at man har fått barn :P
Mannen var med i bassenget da - hadde ikke turt det ansvaret alene!
Men gutta ville så gjerne i garderobe sammen, så da ble det slik :)

Mannen var med i bassenget da - hadde ikke turt det ansvaret alene!
Men gutta ville så gjerne i garderobe sammen, så da ble det slik :)

hehe nok med bare garderobe å :P men er vel litt lettere når de har blitt over 3 år ;)

Så bra at hun er feberfri! :) håper diareen også forsvinner! Kos dere ute i fineret :)

takktakk! Er nok 3 dagersfeber hun har hatt, idag har hun utslett på ryggen og rumpa! ;)

Ja jeg er rød og fin så litt skyer gjør ingenting ;-) formen til Simone er upåklagelig :) hun sover godt hele natten igjen og et stort sett blid på dagen visst hun ikke er trøtt. Lurer på å la hun bade litt ute i dag, men parasollen virker ikke (det er fullt mulig den gjør det og jeg er dum), så lurte på å la hun bade i sola i 5-10 min med tskjorte på. Tror du det går bra?

det ville jeg gjort! :) Bare å smøre henne inn med solkrem, så går det helt fint å bade ute i sola :) Da kan du ta av skjorta også ;)

Eg har ei lita ei som ha holdt styring i natt, våken en gang i timen fra 3 og utover :-S men dt e ikke nå ho vill ainna enn at ho vill eg ska stryk på ho :p men litt slitsomt for mor, bi litt skakk kjør på mårran då :p

No søv ho i vogna si <3 og dt e sekkdmr 25grader i sjyggen :-D

Men ke dåkk mein om å prøve å fløtt senga hennes inn på mitt rom igjen?
Ha vurdert dt...men samtidig ha eg tenkt på å va litt strengar å bre la ho skrik litt, kansje ho søvn a seg sjøl da :)

Sent from my LT26w using BV Forum mobile app

jeg ville nok ikke latt henne gråte noe alene, jeg er veldig for trygghet og nærhet på natta ;) :p
Men enten lagt med inne på hennes rom, eller flyttet senga tilbake på mitt rom. Alt for nattesøvnen ;) Hermine har også netter for hun krever mye kos og tilstedeværelse, så da tar jeg henne i mi seng så får vi begge sove :)

Dagen gikk fort gitt! Lite tid til BV når man er bissi med å være ute i sola :cool: :P

Sinnsykt hvor fort melkeproduskjonen har avtatt etter at jeg kuttet ned til ei pumping om dagen :eek: Tenkte at siden det kom 2dl på ei pumping så kanskje jeg kunne pumpe en gang om dagen til hun ble 10 måneder, er jo ikke så lenge til, men er liksom bare ikke verdt det når det er under 1dl igjen i døgnet o_O :confused:

Digg med påskudd for shopping;)
Så bra hun er feberfri, håper diaren gir seg snart også.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

nå må jeg ut å kjøpe noen lettere pysjamaser, uten fot, også så da blir det enda mer shopping :D ;)
Nå er hun fin i magen igjen, etter å ha levd på banan og blåbær hele dagen :P Hun har sikkert spist 1,5 banan idag :dance011

Dagen gikk fort gitt! Lite tid til BV når man er bissi med å være ute i sola :cool: :p

Sinnsykt hvor fort melkeproduskjonen har avtatt etter at jeg kuttet ned til ei pumping om dagen :eek: Tenkte at siden det kom 2dl på ei pumping så kanskje jeg kunne pumpe en gang om dagen til hun ble 10 måneder, er jo ikke så lenge til, men er liksom bare ikke verdt det når det er under 1dl igjen i døgnet o_O :confused:
Da slipper du sprengen og hviler på all den gode jobben du har gjort!!

Da slipper du sprengen og hviler på all den gode jobben du har gjort!!

joda, er kanskje like greit siden det ser ut som at jeg nå har fått sopp på brystknoppene i tillegg o_O :P Men synes jo det er litt vemodig at lillebabyen min ikke skal få mm mer :oops: ;) Ennå en epoke er over liksom!

Så bra at hun kosa seg da.:) Og så flink til å drikke!:D Gøy med kopper!! Trenger ofte ikke avanserte leker.. Rice-koppene mine er veeeldig spennende. Masse fine farger og rare mønstre, samt noen høner på.;)
Som sagt så må vi møtes iløpet av sommern, så jeg skal se hva vi greier å få til denne gangen. Må jo få samla disse 12.september-jentene våre.;)

Det er små ricekopper vi har i forskjellige farger :-) ja vi må få samla de :-) de har sikkert ett og annet å fortelle hverandre om foreldrene sine ;-) vi blir hjemme søndag så bare gi en lyd om dere får tid. Visst ikke så får vi det til på sikt :-)

takktakk! Er nok 3 dagersfeber hun har hatt, idag har hun utslett på ryggen og rumpa! ;)

så bra det ikke var noe mer, og at hun er i form igjen :D da er hun straks frisk som en fisk :D

noe sånt ja, eller tredagersfeber? Eller er det det samme? :p

tror den "4 barnesykdommen" blir kaldt for 3 dagersfeber, sikkert for å skille mellom disse, for jeg har ikke peiling på hvem som er hvem :P for er det lissom ikke 5 barnesykdommer?

nå må jeg ut å kjøpe noen lettere pysjamaser, uten fot, også så da blir det enda mer shopping :D ;)
Nå er hun fin i magen igjen, etter å ha levd på banan og blåbær hele dagen :p Hun har sikkert spist 1,5 banan idag :dance011

Så bra hun har blitt bedre:-)
Jeg skal ogå shoppe i dag hihi:-)

Back
Topp