Endelig fredag!!!

Så fine barn :D

Nå er jeg, samboer og Emira på vei til Kongsberg (ligger litt under 1,5 t unna) :) Liana er hos bestemoren sin imens, så får vi en alene-dag med Emira :) :) noe som jeg har savnet litt ;)

Ha en super dag alle sammen :)

*sender fra mobil*

Så fine barn :D

Nå er jeg, samboer og Emira på vei til Kongsberg (ligger litt under 1,5 t unna) :) Liana er hos bestemoren sin imens, så får vi en alene-dag med Emira :) :) noe som jeg har savnet litt ;)

Ha en super dag alle sammen :)

*sender fra mobil*

Deilig for Emira med litt alene tid da :-) kos dere kjempemye!

Så hærlig hærlig med finvær!:) Litt mer skyer her i Romsdal, men jeg tror det går seg til utover dagen.
Kjekt med en hjelpsom svigerfar når kjøkkenet skal på plass da. Det tar tid det der asså.. Har dere nettopp starta med opppussinga eller?
Ha en fin dag på jobb!! :)
Holdt på noen dager, vært uten vann og komfyr på kjøkkenet uka her, gleder meg til å få det i stand over helga:)
Kjekt med litt hjelp ja:p;)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Deilig med fint vær og få montere kjøkkenet da! Hvilket kjøkken har dere valgt?
Det blir ikea kjøkken:)

God formiddag!
Hermine sov fra 19 i går til 07.30 idag, avbrutt av to flasker! OG hun er FEBERFRI!!! :dance011 :dance011
Herlig når det er meldt 26 grader idag :cool: Parasollen ble kjøpt inn just in time altså! :)

Snuppa har ennå diarè og dårlig matlyst, men MÅ bare komme oss litt ut av huset idag! er for varmt til å gå i skogen, og orker ikke å dra på stranda alene...så er litt usikker på hva vi skal finne på! Når
mannen er ferdig på jobb blir det iallfall tur og grillings :D
Må ut å kjøpe mer sommerklær til snuppa nå, blir for varmt med body så må kjøpe noen lette kjoler tenker jeg :P
Digg med påskudd for shopping;)
Så bra hun er feberfri, håper diaren gir seg snart også.

Kjekt med hushjelp;):cool:

Hehe, ja hun er virkelig behjelpelig med støvsuginga! Blir furten om hun ikke får plukke litt på den:p

*Surfer mobilt*

Mmm, kaffemilkshake i skyggen etter en deilig grillmiddag :cool:
1370016513439.jpg

...har kjøpt snuppa en liten kjole og et sett med tskjorte og bleiebukse:rolleyes: 149 til sammen på H&M :eek::D nå leker hun inni kassen til Duploklossene sine på verandaen:p

*Surfer mobilt*

Mmm, kaffemilkshake i skyggen etter en deilig grillmiddag :cool:
Vis vedlegget 16912

...har kjøpt snuppa en liten kjole og et sett med tskjorte og bleiebukse:rolleyes: 149 til sammen på H&M :eek::D nå leker hun inni kassen til Duploklossene sine på verandaen:p

*Surfer mobilt*
Oh! Kaffemilkshake må jeg handle inn til :-)

Ja jeg er rød og fin så litt skyer gjør ingenting ;-) formen til Simone er upåklagelig :-) hun sover godt hele natten igjen og et stort sett blid på dagen visst hun ikke er trøtt. Lurer på å la hun bade litt ute i dag, men parasollen virker ikke (det er fullt mulig den gjør det og jeg er dum), så lurte på å la hun bade i sola i 5-10 min med tskjorte på. Tror du det går bra?
Glemte helt av å svare seg da! :p
Hvordan gikk det med badinga? Jenny er sensitiv både for sol og varme, så henne hadde jeg nok bada i skyggen iallfall. Vi kjøpte et plaskebasseng meg solskjerming på i dag, så det blir spennende å prøve;
1370022076575.jpg
Vi suser forbi igjen på søndag! Hører du meg hvis jeg tuter fra hovedveien?? :D

Glemte helt av å svare seg da! :p
Hvordan gikk det med badinga? Jenny er sensitiv både for sol og varme, så henne hadde jeg nok bada i skyggen iallfall. Vi kjøpte et plaskebasseng meg solskjerming på i dag, så det blir spennende å prøve;
Vis vedlegget 16922
Vi suser forbi igjen på søndag! Hører du meg hvis jeg tuter fra hovedveien?? :D

Jeg fikk til å lage litt skygge så vi bada :-) hun storkoste seg! Av mangel på badeleker så heiv jeg tre plaskopper oppi. Tror du ikke hun satt og drakk vann da?!? Hun har smakt fra glass for leeeenge siden, men hun har vel sett oss drikke. Jeg ble imponert ;-)
Det bassenget så utrolig bra ut! Jeg var på den lokale sjappa og der var kun uten tak.
Dere må tute hardt og lenge så hører jeg dere sikkert ;-p dere må bare stikke innom om dere har masse tid til overs :-)

Jeg fikk til å lage litt skygge så vi bada :-) hun storkoste seg! Av mangel på badeleker så heiv jeg tre plaskopper oppi. Tror du ikke hun satt og drakk vann da?!? Hun har smakt fra glass for leeeenge siden, men hun har vel sett oss drikke. Jeg ble imponert ;-)
Det bassenget så utrolig bra ut! Jeg var på den lokale sjappa og der var kun uten tak.
Dere må tute hardt og lenge så hører jeg dere sikkert ;-p dere må bare stikke innom om dere har masse tid til overs :-)
Så bra at hun kosa seg da.:) Og så flink til å drikke!:D Gøy med kopper!! Trenger ofte ikke avanserte leker.. Rice-koppene mine er veeeldig spennende. Masse fine farger og rare mønstre, samt noen høner på.;)
Som sagt så må vi møtes iløpet av sommern, så jeg skal se hva vi greier å få til denne gangen. Må jo få samla disse 12.september-jentene våre.;)

Vi har vært med familien i dag, også har vi spist kinamat,hyggelig :)
Antibiotikaen mot bihulene mine,har endelig begynt å hjelpe...
Herlig ! :)
Her sover begge to fortsatt,siden kl 19,og håper de sover godt i natt.. :)
Mamma er her,så får sovet lenge i morgen og søndag <3 <3 Har kjøpt ørepropper hehe...
Er så lytt her,så hører hvert eneste ord,barnetv,snakking osv :)

Ha en fin kveld jenter !

Deilig for Emira med litt alene tid da :) kos dere kjempemye!

Jaa det var noe hun likte godt :D storkosa seg ;) syns selv det var gøy å bare være oss 3 for noen timer igjen :) trengs det å innemellom :)

God kveld til dere! :)

*har bare fått skum-lest* gjennom her :P Ser der et flere som har kosa seg med fint vær! :D heerlig.. har også hatt et bra vær idag.. Kost oss masse med bare Emira, shopping av klær til hun (+ en søt lue til Liana og faktisk en vinterjakke til lillebror i magen) :P, også har vi spist god mat, is og noe slag av boller :D
Meeen var godt å se Liana igjen :D lille klumpen min.. hehe.. Fikk æren av å vekke hun etter sin andre lur, og hun bare smiiiilte til meg :) <3 *smelt*

Men nå kjenner jeg bekkenet er litt sliten, så sitte her i sofan med brus og sjokolade :P hehe
GOD kveld til dere alle! :)

God kveld til dere! :)

*har bare fått skum-lest* gjennom her :P Ser der et flere som har kosa seg med fint vær! :D heerlig.. har også hatt et bra vær idag.. Kost oss masse med bare Emira, shopping av klær til hun (+ en søt lue til Liana og faktisk en vinterjakke til lillebror i magen) :P, også har vi spist god mat, is og noe slag av boller :D
Meeen var godt å se Liana igjen :D lille klumpen min.. hehe.. Fikk æren av å vekke hun etter sin andre lur, og hun bare smiiiilte til meg :) <3 *smelt*

Men nå kjenner jeg bekkenet er litt sliten, så sitte her i sofan med brus og sjokolade :P hehe
GOD kveld til dere alle! :)

Hoho - nå må du slappe av ja :-)

Det ble en drøy time i basseng i dag før vi gav oss.
Gutta var flinke til å høre etter (to 4-åringer og en baby alene i garderoben gikk overraskende greit) så det ble is i kiosken etterpå :-)
Litt trøtte og mye krangling på kvelden men de sovnet fort. Lillebror sovnet også greit etter et par-tre ekstra amminger :-p
Nyter en cider og slapper av i sofaen med mannen nå :)
Håper vi får til Hunderfossen i hegen!!!

Det ble en drøy time i basseng i dag før vi gav oss.
Gutta var flinke til å høre etter (to 4-åringer og en baby alene i garderoben gikk overraskende greit) så det ble is i kiosken etterpå :)
Litt trøtte og mye krangling på kvelden men de sovnet fort. Lillebror sovnet også greit etter et par-tre ekstra amminger :p
Nyter en cider og slapper av i sofaen med mannen nå :)
Håper vi får til Hunderfossen i hegen!!!

Så flink du er da, som har styra med så mange barn samtidig :) :P
Kos deg med det du :) hehe kveldene er verdifulle etter at man har fått barn :P

Back
Topp