Endelig fredag!!!

Lilla-87

Forumet er livet
Mornmorn!
I går la vesla seg 18.45 og sov hele natten, men er tidlig oppe som vanlig! De første lydene fra henne kom kl.03.40, men det var visst bare for å skremme oss litt. Hun sov forøvrig en time til, og deretter pøvde vi å holde oss i seng til kl.06. Dét gikk jo i vasken, og vi stod opp 05.30..
Jeg har egentlig fri fra jobb i dag, men blir oppringt i nødstilfelle. Jæjæ..Orker ikke å sitte hjemme til pynt og vente på å få en telefon derfra hele dagen, og drar derfor til fysioterapeutbehandlinga til lillemor. Gleder meg til å høre hva hun sier! Føler at det sakte men sikkert går i riktig retning med vesla nå.
Hva skjer hos dere i dag da?
1369974843548.jpg
Ei som har funnet ut at det er steika artig å suge på overleppa si.:p

God morgon, tidlig pån her også, ble halv seks:confused:
Nå er jeg på vei til jobben i godværet.
Svigerfar kommer en tur i dag, han skal hjelpe til å montere kjøkkenet i stand:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

1369977622597.jpg
Har ingen god utsikt fra bussholdeplassen, men her er et bilde av godværet og en tretopp hehe:D

Svigerfar kommer en tur i dag, han skal hjelpe til å montere kjøkkenet i stand:p

Så hærlig hærlig med finvær!:) Litt mer skyer her i Romsdal, men jeg tror det går seg til utover dagen.
Kjekt med en hjelpsom svigerfar når kjøkkenet skal på plass da. Det tar tid det der asså.. Har dere nettopp starta med opppussinga eller?
Ha en fin dag på jobb!! :)

Mornmorn!
I går la vesla seg 18.45 og sov hele natten, men er tidlig oppe som vanlig! De første lydene fra henne kom kl.03.40, men det var visst bare for å skremme oss litt. Hun sov forøvrig en time til, og deretter pøvde vi å holde oss i seng til kl.06. Dét gikk jo i vasken, og vi stod opp 05.30..
Jeg har egentlig fri fra jobb i dag, men blir oppringt i nødstilfelle. Jæjæ..Orker ikke å sitte hjemme til pynt og vente på å få en telefon derfra hele dagen, og drar derfor til fysioterapeutbehandlinga til lillemor. Gleder meg til å høre hva hun sier! Føler at det sakte men sikkert går i riktig retning med vesla nå.
Hva skjer hos dere i dag da?
Vis vedlegget 16877
Ei som har funnet ut at det er steika artig å suge på overleppa si.:p

God morgen :-) søte Jenny :-)
ser skyene gjør som du sa ;-) det blir en flott og varm dag!
Det blir spennende med fysio timen i dag da! Bra du føler det går riktig vei :-)
Vi skal være hjemme i dag tror jeg. Kunne tenke meg å finne på noe med noen men alle er opptatt i dag så da får vi underholde oss selv :-)

Deilig med fint vær og få montere kjøkkenet da! Hvilket kjøkken har dere valgt?

Så fint Jenny satt der med leppa si :D
Jeg sov til 8.30 i dag - himmel!
Da kom mannen med Lillebror som var kjempetrøtt, så jeg ammet han i sengen og la han der oppe :D
T er levert i barnehagen i dag og gleder seg veldig til fetterbesøk i helgen! Vi starter helgen med gutta ved å dra og bade, og har hunderfossenplaner i helgen. Men det er jo litt væravhengig. Ser det er meldt en del regn på ettermiddagen. Da kan iv jo reise fra morgenen av og bare dra om det blir masse regn :D
Fint med sesongkort :D :D
Litt mer hageplaner i dag - gressklipping og luking :p
Ha en fin dag!

Hei hei! Nå har vi vært te i finværet å gått tur i et ar timer. Deilig at det endelig er soooool! Vi måtte ut av huset for vaskedamene skulle komme, høhø :p storebror er levert i barnehagen.

Deilig å få i stand kjøkkenet, sukkersnusk! Vi går over i andre uken uten kjøkken nå, og det går meg mildt sagt på nervene. :) STorebror er like forundret hver dag det kjøkkenet er borte "kjøkkenet er bortevekk, mamma" bare en ukes tid igjen nå da..

Idag blir det grilling her! Digg :) ha en fin dag allesammen!

Hei hei! Nå har vi vært te i finværet å gått tur i et ar timer. Deilig at det endelig er soooool! Vi måtte ut av huset for vaskedamene skulle komme, høhø :p storebror er levert i barnehagen.

Deilig å få i stand kjøkkenet, sukkersnusk! Vi går over i andre uken uten kjøkken nå, og det går meg mildt sagt på nervene. :) STorebror er like forundret hver dag det kjøkkenet er borte "kjøkkenet er bortevekk, mamma" bare en ukes tid igjen nå da..

Idag blir det grilling her! Digg :) ha en fin dag allesammen!
Så tidlig på´n dere er da, med å gå tur og greier :D
Mannen klipper gress nå og Lillebror har nettopp våknet etter en god dupp (det virket som en god ide å legge han i sengen!!), men været er ganske utrygt, så jeg vet ikke helt om vi gidder å stresse med å komme oss ut. Samtidig er det fint å være ute når det går :p

Det er så dumt på den ene siden/hagen vår, for parasollen dekker ikke så godt tidlig på dagen. Vurderer et slikt "segl" som kan henges opp og skjerme mot sol, noen som har prøvd det?

God morgen :-) søte Jenny :-)
ser skyene gjør som du sa ;-) det blir en flott og varm dag!
Det blir spennende med fysio timen i dag da! Bra du føler det går riktig vei :-)
Vi skal være hjemme i dag tror jeg. Kunne tenke meg å finne på noe med noen men alle er opptatt i dag så da får vi underholde oss selv :-)
Ja, det har letna litt nå. Helt greit med et lite slør av skyer som demper litt på solsteiken asså, for det har vært innmari varmt de siste dagene.:cool:
Hvordan er formen til Simone forresten??

Så fint Jenny satt der med leppa si :D
Jeg sov til 8.30 i dag - himmel!
Da kom mannen med Lillebror som var kjempetrøtt, så jeg ammet han i sengen og la han der oppe :D
T er levert i barnehagen i dag og gleder seg veldig til fetterbesøk i helgen! Vi starter helgen med gutta ved å dra og bade, og har hunderfossenplaner i helgen. Men det er jo litt væravhengig. Ser det er meldt en del regn på ettermiddagen. Da kan iv jo reise fra morgenen av og bare dra om det blir masse regn :D
Fint med sesongkort :D :D
Litt mer hageplaner i dag - gressklipping og luking :p
Ha en fin dag!
Ja, hun er vittig med den maska der. Og den er stort sett på hele tiden. Det er tydeligvis "in". ;)
For det en herlig morgen du har hatt!! Det gjør veldig godt å få sove litt lenger innimellom. Får henta inn litt ekstra krefter da.:-)
Bor dere langt unna Hunderfossen eller?

God formiddag!
Hermine sov fra 19 i går til 07.30 idag, avbrutt av to flasker! OG hun er FEBERFRI!!! :dance011 :dance011
Herlig når det er meldt 26 grader idag :cool: Parasollen ble kjøpt inn just in time altså! :)

Snuppa har ennå diarè og dårlig matlyst, men MÅ bare komme oss litt ut av huset idag! er for varmt til å gå i skogen, og orker ikke å dra på stranda alene...så er litt usikker på hva vi skal finne på! Når mannen er ferdig på jobb blir det iallfall tur og grillings :D
Må ut å kjøpe mer sommerklær til snuppa nå, blir for varmt med body så må kjøpe noen lette kjoler tenker jeg :P

Når man er feberfri kan man ikke ligge på latsida lengre;)
1369992106980.jpg
Ser man nøye etter ser man at hun skravler mens hun jobber :p

*Surfer mobilt*

Eg har ei lita ei som ha holdt styring i natt, våken en gang i timen fra 3 og utover :-S men dt e ikke nå ho vill ainna enn at ho vill eg ska stryk på ho :-P men litt slitsomt for mor, bi litt skakk kjør på mårran då :-P

No søv ho i vogna si <3 og dt e sekkdmr 25grader i sjyggen :-D

Men ke dåkk mein om å prøve å fløtt senga hennes inn på mitt rom igjen?
Ha vurdert dt...men samtidig ha eg tenkt på å va litt strengar å bre la ho skrik litt, kansje ho søvn a seg sjøl da :-)

Sent from my LT26w using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1369992080014.jpg
    1369992080014.jpg
    170,3 KB · Visninger: 16
Ja, det har letna litt nå. Helt greit med et lite slør av skyer som demper litt på solsteiken asså, for det har vært innmari varmt de siste dagene.:cool:
Hvordan er formen til Simone forresten??

Ja jeg er rød og fin så litt skyer gjør ingenting ;-) formen til Simone er upåklagelig :-) hun sover godt hele natten igjen og et stort sett blid på dagen visst hun ikke er trøtt. Lurer på å la hun bade litt ute i dag, men parasollen virker ikke (det er fullt mulig den gjør det og jeg er dum), så lurte på å la hun bade i sola i 5-10 min med tskjorte på. Tror du det går bra?

God formiddag!
Hermine sov fra 19 i går til 07.30 idag, avbrutt av to flasker! OG hun er FEBERFRI!!! :dance011 :dance011
Herlig når det er meldt 26 grader idag :cool: Parasollen ble kjøpt inn just in time altså! :)

Snuppa har ennå diarè og dårlig matlyst, men MÅ bare komme oss litt ut av huset idag! er for varmt til å gå i skogen, og orker ikke å dra på stranda alene...så er litt usikker på hva vi skal finne på! Når mannen er ferdig på jobb blir det iallfall tur og grillings :D
Må ut å kjøpe mer sommerklær til snuppa nå, blir for varmt med body så må kjøpe noen lette kjoler tenker jeg :P

Så bra at hun er feberfri! :-) håper diareen også forsvinner! Kos dere ute i fineret :-)

Eg har ei lita ei som ha holdt styring i natt, våken en gang i timen fra 3 og utover :-S men dt e ikke nå ho vill ainna enn at ho vill eg ska stryk på ho :-P men litt slitsomt for mor, bi litt skakk kjør på mårran då :-P

Ha vurdert dt...men samtidig ha eg tenkt på å va litt strengar å bre la ho skrik litt, kansje ho søvn a seg sjøl da :-)

Det høres ut som en slitsom natt ja! Jeg hadde nok ikke flyttet senga tilbake til mitt rom for da må du begynne helt på nytt tenker jeg når du skal flytte hun til eget rom. Men du må gjøre det du føler er best :-) jeg hadde prøvd å gjøre kosinga kortere for hver gang og prøvd å la det gå bittelitt lengre tid mellom hver gang så til slutt blir det nok bra. Men det kan jo ta lang tid så du må tenke på hva du orker.

Ja, hun er vittig med den maska der. Og den er stort sett på hele tiden. Det er tydeligvis "in". ;)
For det en herlig morgen du har hatt!! Det gjør veldig godt å få sove litt lenger innimellom. Får henta inn litt ekstra krefter da.:)
Bor dere langt unna Hunderfossen eller?
Men ca 15 minutter :D

Eg har ei lita ei som ha holdt styring i natt, våken en gang i timen fra 3 og utover :-S men dt e ikke nå ho vill ainna enn at ho vill eg ska stryk på ho :p men litt slitsomt for mor, bi litt skakk kjør på mårran då :p

Ha vurdert dt...men samtidig ha eg tenkt på å va litt strengar å bre la ho skrik litt, kansje ho søvn a seg sjøl da :)

SÅ fint hun ligger og sover i vogna : D
JEG hadde valgt å flytte hun tilbake om hun trengte så mye nærhet på natten, eventuelt samsovet en periode for at begge skulle sovet mest og best mulig =)

Vi driver dog og vurderer å flytte Lillebror på naborommet da han våkner så utrolig fort. Jeg skulle re opp sengen her en kveld og måtte ut av rommet fordi han holdt på å våkne av at jeg tok på et putetrekk...
Og jeg vet at han kan sove lenger uten mat enn til 22-23-tiden, så mulig vi gir det et forsøk. Men om han sover dårligere eller uten bedring på eget rom tar vi han tilbake igjen. Jeg orker ikke å farte mellom to rom hele natten..

Back
Topp