Da har brevet om barnehageplass kommet i postkassa vår også
Visste jo at hun hadde fått plass, men alltid greit å få det svart på hvitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 12535
Her er min fredagskveld!
Skulle få med mannen på bildet, men han ville bare bidra med en smågodtkrokodille!
Har begynt på Helårsjakke til Lillebror
Og drukket en halv øl og er nesten litt brisen![]()
så flottDa har brevet om barnehageplass kommet i postkassa vår ogsåVisste jo at hun hadde fått plass, men alltid greit å få det svart på hvitt
![]()
haha, tenkte før jeg leste teksten at "haha, ja, hun SPISER smågodt ja"Vis vedlegget 12535
Her er min fredagskveld!
Skulle få med mannen på bildet, men han ville bare bidra med en smågodtkrokodille!
Har begynt på Helårsjakke til Lillebror
Og drukket en halv øl og er nesten litt brisen![]()
Hihihaha, tenkte før jeg leste teksten at "haha, ja, hun SPISER smågodt ja"![]()
![]()
godt å høre!Hihi
Spiser litt chips nå daer tross alt fredag
![]()
Nam nam!!!godt å høre!
Her er det popcorn og pepsi max på menyen, og økologisk 70% sjokkis![]()
enkelte ganger MÅ man bare la lysten vinneNam nam!!!
Jeg burde holde meg unna øl (gluten!), men har hatt så lyst på lenge nå, så det ble en i kveld![]()
![]()
Haha jaenkelte ganger MÅ man bare la lysten vinne![]()
så flott![]()
godt å høre!
Her er det popcorn og pepsi max på menyen, og økologisk 70% sjokkis![]()
ja, det ønsker vi nok alle. Men de færreste har jo råd til detJa veldig kjekt, men med en liten bismak, skulle gjerne ønske at hun var litt eldre før hun begynte.
popcorn er yummy! spiser som regel en pose aleneDer minnet du meg på noe, jeg har da jaggu popcorn i skapet jeg også![]()
popcorn er yummy! spiser som regel en pose alene![]()
![]()
jeg har sånn popcornkrydder med karamellsmak, HEEERLIG!!!Glatt, liker best den med smørsmak![]()
jeg har sånn popcornkrydder med karamellsmak, HEEERLIG!!!![]()
Jeg kjøpte det på kinoenDet har jeg aldri smakt, hvor får man kjøpt det?
Jeg kjøpte det på kinoenDe hadde store bokser man kunne krydre popcornet med der, og solgte sånne bokser ved kassa
![]()