Endelig fredag!!!!

Heihopp

Andre møte med forumet
Endelig er det fredag og været er flott [:D] Og tenk, vi er gravide! Her tror jeg noe av energien som har vært søkk borte den siste tiden er på vei tilbake. Og kvalmen, den er på retur [:)] Hvordan er formen deres i dag?

Hei hei!
Ja, nå er det endelig helg!! Og jeg har fri fra jobb![:D]
Formen er som den har vært hele svangerskapet, kjempeflott! Jeg går bare rundt og smiler og er så lykkelig! Elsker livet mitt for tiden![:D]
Planer for helga da damer?
Jeg og sambo skal en tur på besøk til mamma i helga, han skal på nattevakt på lørdag og jeg skal treffe noen gamle venner. Blir kos![:)]

Ha en deilig freddag [:D]
Så utrolig att det er vår og været er bare topp. Helgen skal nytes. Formen skal ikke klages på vært frisk som en fisk fra dag 1. Litt kvalmere enn siste men det er glemt nå. Ingen grunn å klage når en har enda ett lite mirakel i magen [:D]
Nyte helgen alle sammen

God helg alle i sammen [:)] Deeeeiligt vær i dag altså! I kveld skal jeg jobbe fra 16-21, så kommer lille søss å sove hos meg. I morgen skal jeg og samboeren min være med gode venner. Alltid koselig det! [;)] Kos dere mye i helga! [;)]

Det er så deilig med helg! 18 grader var det meldt her i Oslo i dag! [:D]
Formen min er er også klart på bedringens vei. Spyr ikke hver morgen lenger og har i tillegg fått igjen litt energi på ettermiddagene. Jobber 60% istedet for fullt, og jeg tror nok at det hjelper på formen. Får litt tid for meg selv før mann og barn kommer hjem i fire-fem tiden.
Ingen planer for helgen. Skal bare nyte og slappe av i hagen i det fine været. Kanskje grille noe god mat? [:D][:D]

ja nå æ d fræddan[:)][:)][:)]

må hive meg rundt å få gjordt litt.. har fri jeg men mye å gjøre..

god helg dere... hvis ikke jeg titter innom igjen

Nå har kvalmen bynt å gi seg her også, det er så deilig å slippe å være kvalm dagen lang. [:)] 
Skal jobbe både i kveld, lørdag kveld og søndag kveld, men d er helt greit. deilig med fri på dagen også:) Hå en strålende helg [:D]

nå har jeg endelig kommet hjem fra en lang dag på jobb inne heledagen har måttet se på alle menneskene som koser seg ute i det fine været 20 pluss i dag woohoo godt nå er våren her og vinteren over for denne gang tihi tenk neste sommer har vi en liten en å kanskje ta med på stranda å som koser seg å prøver å komme seg ut i vann kanten... hihi gleeeder meg de er så søte når de prøver å bade 

Back
Topp