Endelig fredag

Gullklomp

Forelsket i forumet
Og Mathea våknet kl. 6 idag [:o] Jeg er Kjeempe trøtt! Men har så mye å gjøre her hjemme idag, så føler ikke at jeg kan gå å legge meg når hun er dratt i barnehagen. Må ta helge vaske, sortere skittentøyet, rydde, skrive handleliste for neste uke, handle og skifte på sengene! [:'(] Kjeedelig..

Vi har kost oss hos kusinen min siden tirsdag, kom hjem igår kveld! I nesten hele går passet jeg babyen hennes og hadde Mathea samtidig! Det var himmelsk!! Hun var så snill og god og skulle bare klemme og kose hele tiden. Hun skjønte ikke helt at man ikke måtte klemme så hardt, men hun var ikke sjalu i det hele tatt [:D]
Gjett om jeg er enda mer babysyk nå da!!

I helgen skal vi bare kose oss med en venninne og nevøen hennes som M går i barnehagen med! Gleder meg til å slappe av i helgen [:)]

Hva skal dere i helgen?

Her er det Heine som starter tidlig og som vekker Ådne..

vi har bilen på service i dag så her blir det bussing. k skal til tannlegen og jeg og Heine skal på zumba for mor med baby[:)]

håper på ok vær i helgen så det er mulig å være en del ute men meldingene sier plussgrader og regn...ellers ingen storeplaner..

'høres ut som dere skal kose dere da[:)]

God morgen! Her har vi alle fri i dag. Skal snart pakke i bilen og reise på fjellet.
Mini har jo somsakt fott vannkopper men er i topp form så da reiser vi. [:D]

mårn mårn!

Trygve er levert i bhg, jeg sitter å spiser frokost! Sitter å vurderer senga igjen, ut på ski eller å vaske og strikke[;)]

blir nok d siste, for jeg har sovet nok i natt,ikke lov til å klage da!

idag kommer familien min til byen og søstra mi har bursdag, så da blir d å kose oss sammen og feire[;)]

ha en finfin dag alle sammen[:D]

Hei :)

Jeg skal snart kjøre lillegutt i barnehagen også skal samboer og jeg på ultralyd, endelig er dagen her [:)]
Også blir det nok en shoppingtur til sverige i morgen å handle litt mat. Ellers bare slappe av å kose oss.

God helg!

God morgen! [:)]

Her er Malene plassert i barnehagen, og jeg vurderer sengen igjen.. Men vet at det blir fryktelig å måtte stå opp i gjen! [8D][X(]

Har en "trenings-date" kl. 12.. Ellers blir det vel tv-kveld seinere, med litt biff kanskje..? [:)] Og kanskje kommer mannen (seint) i kveld også!

Goddagen!![:)]

Nå ligger begge barna i sengene sine for en "hvil". Minsten har sovet en time allerede, mens storesøster ligger og skravler etter akkurat å ha blitt lagt.

Morgen 6.15 idag..[&:][8D]

Har bakt med tøtta, boller, så nå koser jeg meg med en kaffe og boller. Om halvannen time må vi avgårde, for da skal tøtta på jobben til pappan sin, mens mor og lillebror skal på en legekontroll i nabobyen. Når vi kommer hjem skal vi kjøre pappa på toget, for han skal på stand-up ikveld, og jeg får sy-besøk [;)] Må finne på noe lurt å sy.... må legge opp et par gardiner, men det tar jo ikke all verdens tid, så da må vi ha noe artigprosjekter også [:D]

Ha en super fredag!!

Gleder meg til korslaget senere ikveld jeg. Syns det er moro. Begynner sent i dag da, pga sport, men det passer meg fint idag[:)][:)]

Jeg er syk jeg....både i går og i dag, så syns litt synd på meg selv....[;)] Er så slapp i kroppen, kvalm og litt feber. Er så kjedelig å bare ligge på soafen. Syns det er ekstra kjipt å være syk på fredager, koser meg alltid så på jobb på fredagene... I kveld skal mannen på fest med jobben, så jeg og snuppene blir alene. Men de skal jo legge seg, så da blir det bare meg. Blir vel enda mer sløving på sofaen med tv-titting. I morgen skulle jeg og Tuva egentlig til byen og kjøpe ballettdrakt, hun skal begynne på ballett på mandag. Men må se an formen først....Blir jo artig å se hva mannen kommer hjem med om det er han som må kjøpe den...hehe[:D]

Jeg er fortsatt trøtt som en dupp, men sov heldigvis (og for en gangs skyld for tiden) godt i hele natt[:)]

Nå har jeg hatt praksis på skolen, og venter egentlig bare på Stian. Satser på å dra innom Living på vei hjem for å se på sofa (som vi ikke har råd til før om et år eller noe, men greit å ha en idé om hva man skal ha).

I kveld skal vi nok male og spakle litt hjemme, i morgen formiddag skal jeg jobbe før jeg skal møte noen venninner til sen lunsj, og på søndag får vi besøk av tremenningen min og hennes to barn til laaaaang søndagsfrokost[:)] En fullbooket helg, med andre ord!

ORIGINAL: tingeling1

Jeg er syk jeg....både i går og i dag, så syns litt synd på meg selv....[;)] Er så slapp i kroppen, kvalm og litt feber. Er så kjedelig å bare ligge på soafen. Syns det er ekstra kjipt å være syk på fredager, koser meg alltid så på jobb på fredagene... I kveld skal mannen på fest med jobben, så jeg og snuppene blir alene. Men de skal jo legge seg, så da blir det bare meg. Blir vel enda mer sløving på sofaen med tv-titting. I morgen skulle jeg og Tuva egentlig til byen og kjøpe ballettdrakt, hun skal begynne på ballett på mandag. Men må se an formen først....Blir jo artig å se hva mannen kommer hjem med om det er han som må kjøpe den...hehe[:D]

Tihihih [8D]
God bedring forresten - du får heller gi en lyd hvis formen bedrer seg og du ønsker fantastisk selskap på søndag[:D].

Her har jeg stått og lagd kakao, smurt matpakker, funnet ulltøy til mannen og impregnert klær og sko... blir det sånn å sende Alis på sin første utflukt tro?[8D]

Vi har diskutert denne turen masse og det ser ut som det blir lite soving og mye gåing. Det er iallefall ikke opplagt til noe sitting ved fyren i masse klær[8|][8D]. Men siden hele hensikten med turen er å få god stemning i gruppen så høres en brutal utendørshelg ikke helt riktig ut så vi vedder nå på at de kommer til å gå meste parten av natten og helt til imorgen ettermiddag - da saster vi på at de kommer til et hotell eller noe hvor det blir god mat og drikke og rom for ordentlig "bonding"[8D]...

Hvis ikke så er trenerene et dustegjeng altså![>:][8D]

Så fortalte datteren min meg i morges på vei til bhg at hun hadde lyst på pizza[:D] så vi skal ut å spise etter bhg tror jeg[:)]. Resten av helgen blir nok bare lagt opp for å stimulere jenten og holde hun i aktivitet og lek og unngå en reprise fra førrige helg[8D]

god helg alle sammen.

Back
Topp