Endelig fredag:-D

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
I natt drømte jeg så mye rart, ble helt forvirret når jeg våknet :fucyc
Var oppe og ammet i fire tiden, så stod vi opp halv ni:-) Vi skal i barselbesøk i dag hos venninna mi, så lillemor ble med meg i dusjen så vi er rene og pene når vi skal hilse på bebisen :smiley-bounce012
Tenkte jeg skulle prøve å bære henne i ergosela bort dit, det blir første gang jeg tar henne med i den så langt, spent på hvordan det går. Men vi må jo øve litt, siden det er en måned til vi reiser til oslo alene jeg og hun:-) Sola skinner og det er kun 2 minus ute, så jeg gleder meg til gåturen :flower
Ellers blir det vel litt husarbeid, håper mannen kan vaske bade og doen denne gangen, kjenner veldig at jeg ikke gidder hehe.

Hva skal dere forno i dag/helgen da jenter? :p

Vi skal til fysioterapeuten om en times tid, også skal vi kjøre bortom kjøpesenteret mens vi er i byen. Trenger mer ammete og nye strømpebukser til vesla. :)
Ellers har vi ingen helgeplaner som er hugd i stein. Her er det vinterferie, og søstra mi og barna hennes kommer kjørende fra Sunnmøre på besøk. Kjekt med et søskenbarntreff.:)

Fra det ene til det andre; kjøpte meg sushi på Rema her om dagen og har blitt så sugen på mer!! Tenker på sushi dag og natt.. :D:);):p
Tror vi må stikke innom der også før vi drar hjem..

God fredag! :-) Vi stod opp klokka sju og har lekt litt. Jeg hr dusjet og snuppa har bada for hun hadde så mye bæsj i bleien og vi griste det utover alt. Nå sover hun og jeg skal sminke meg. Så blir det litt husarbeid og en tur senere. Bilen må på verksted så vi må være hjemme i dag. Har lyst å bake i dag, men rekker det sikkert ikke for tiden går alltid ifra meg :-)

Vi har gått til byen med søs og havnet pp kaffe hos mamma :-)
Får besøk i helgen så mannen kommer snart for å hente oss så vi får handlet :-)

Her har jeg i grunn ikke gjort så mye... Emmeth har vært våken i natt med mageknip igjen:( Så kl 6 ba jeg sambo om og stå opp med han, så jeg fikk sove noen timer.. Har ikke gjort noen verdens ting annet enn og hente ved fra garasjen;):) Emmeth ligger ute og sover søtt i vogna si og jeg koser meg med BV:)

Her har jeg i grunn ikke gjort så mye... Emmeth har vært våken i natt med mageknip igjen:( Så kl 6 ba jeg sambo om og stå opp med han, så jeg fikk sove noen timer.. Har ikke gjort noen verdens ting annet enn og hente ved fra garasjen;):) Emmeth ligger ute og sover søtt i vogna si og jeg koser meg med BV:)

Deilig å ikke gjøre mer enn man må når nettene er slitsomme da?! :-)

Deilig å ikke gjøre mer enn man må når nettene er slitsomme da?! :)

Ja, ik`sant?!:) Trenger og slappe litt av vi mamma`r også:p Tok hele huset igår, så idag orker jeg ikke noen ting. Kjenner formen begynner og dale igjen og den velkjente vonde halsen med store mandler. Så veit jeg brygger på noe og da får luftveisinfeksjon og astmaen slår inn for fullt!

Ja, ik`sant?!:) Trenger og slappe litt av vi mamma`r også:p Tok hele huset igår, så idag orker jeg ikke noen ting. Kjenner formen begynner og dale igjen og den velkjente vonde halsen med store mandler. Så veit jeg brygger på noe og da får luftveisinfeksjon og astmaen slår inn for fullt!

Uff så slitsomt!
Vi glemt å gi flutide til Lillebror et par dager :-o begynte å bli tett han, bare av det, så full skjerpings!

Vi skal til fysioterapeuten om en times tid, også skal vi kjøre bortom kjøpesenteret mens vi er i byen. Trenger mer ammete og nye strømpebukser til vesla. :)
Ellers har vi ingen helgeplaner som er hugd i stein. Her er det vinterferie, og søstra mi og barna hennes kommer kjørende fra Sunnmøre på besøk. Kjekt med et søskenbarntreff.:)

Fra det ene til det andre; kjøpte meg sushi på Rema her om dagen og har blitt så sugen på mer!! Tenker på sushi dag og natt.. :D:);):p
Tror vi må stikke innom der også før vi drar hjem..

Så koslig med besøk:-) Sushi er godt, også så sunt, en kjekk ting å få dilla på:-)

God fredag! :) Vi stod opp klokka sju og har lekt litt. Jeg hr dusjet og snuppa har bada for hun hadde så mye bæsj i bleien og vi griste det utover alt. Nå sover hun og jeg skal sminke meg. Så blir det litt husarbeid og en tur senere. Bilen må på verksted så vi må være hjemme i dag. Har lyst å bake i dag, men rekker det sikkert ikke for tiden går alltid ifra meg :)

Rart hvor tiden alltid skal suse av gårde:-) Jeg bakte så mye en periode her at jeg måtte stoppe, mannen klagde på at han syntes buksa føltes trangere :drunken_smilie

Vi har gått til byen med søs og havnet pp kaffe hos mamma :)
Får besøk i helgen så mannen kommer snart for å hente oss så vi får handlet :)

Så koslig:-)

Stakkars, håper du fikk sovet litt. Deilig å bare slappe av også:-)

Da har vi kommet hjem fra barselbesøk, det var en skikkelig søt lita snuppe:)
Anette ble en kjempebebis i forhold, helt glemt hvor små de er.

Det gikk kjempefint med Anette i bæresela, fikk den både på og av uten hjelp. Men det var litt tungt, man får trimmet av å gå med henne slik. Jeg tenkte på deg Fru H, superbæreren :D Du må være skikkelig sterk :rolleyes:
Hun sovnet faktisk på vei hjem, og sover enda:-)

Uff så slitsomt!
Vi glemt å gi flutide til Lillebror et par dager :-o begynte å bli tett han, bare av det, så full skjerpings!
Uff, stakkars lille klumpen:( tydelig han har astma:( ja, er skikkelig slitsomt:oops:

Da har vi kommet hjem fra barselbesøk, det var en skikkelig søt lita snuppe:)
Anette ble en kjempebebis i forhold, helt glemt hvor små de er.

Det gikk kjempefint med Anette i bæresela, fikk den både på og av uten hjelp. Men det var litt tungt, man får trimmet av å gå med henne slik. Jeg tenkte på deg Fru H, superbæreren :D Du må være skikkelig sterk :rolleyes:
Hun sovnet faktisk på vei hjem, og sover enda:-)
Herlig å høre :) vi tok vogn i dag, men hadde med selen og brukte den på handletur og henting i Bhg etterpå :) han storkoser seg!!

Rart hvor tiden alltid skal suse av gårde:-) Jeg bakte så mye en periode her at jeg måtte stoppe, mannen klagde på at han syntes buksa føltes trangere :drunken_smilie

Hehe..da bakte du ihvertfall noe godt :-) jeg er ikke så flink å bake -spesielt gjærbakst- men øving gjør mester heter det :-) elsker å lage mat da, og tror jeg er ca 99% bedre på det enn baking..hihi..

I helgen blir det brownies her.
Ny oppskrift så det blir spennende!!

Hehe..da bakte du ihvertfall noe godt :) jeg er ikke så flink å bake -spesielt gjærbakst- men øving gjør mester heter det :) elsker å lage mat da, og tror jeg er ca 99% bedre på det enn baking..hihi..

Jeg er egentlig ikke så flink, men jeg har fått det til i det siste, og da gav det mersmak hehe:-)
Tror det er fordi jeg brukte kjøkkenmaskina at det ble så bra, liker helst å lage middager jeg også:-)

I helgen blir det brownies her.
Ny oppskrift så det blir spennende!!

Mmmm det er bare utrolig godt:-)
Jeg må innrømme at jeg har spist sjokoladekake på besøk i dag :angel11

Back
Topp