endelig ferdig

adi

Elsker forumet
Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!! i kveld ble jeg ferdig med å sy kjøre pose til babyen!!!!!
den ble sååååååååååå søt om jeg får si det selv[:D]

skikkelig gøy å være ferdig med den!!!!!

måtte bare dele litt av min glede!!!!!!!!

få se bilde da!!!

ORIGINAL: janpanmarsipan

få se bilde da!!!

Jaa! :D

ligger bilde inne på bloggen min...den står nede ved signaturen min[:)]
får ikke til dette med å legge bilder inn hit....men gå gjerne inn å se[:D]

Åj, så flink du er! :D Ble kjempe fin! :)

så mye fint du har laga[:)]
flink du!![;)]

er en koselig hobby!!![:)]
ble så fornøyd med posen asså .....gleder meg så til babyen kommer!!!!![:D]

så mye fint.
Jeg har lyst til å sy mei tai selv, men er litt redd for å gjøre en dårlig jobb så den blir utrygg[&:]
vil jo ha mei tai for at det skal være trygt og godt for ungen, ikke utrygt[:D]
De lekeposene så smarte ut da. har noen liknende fra ikea som mamma kjøpte til meg, ikke like fine som dine da[;)]

ORIGINAL: carinasverden

så mye fint.
Jeg har lyst til å sy mei tai selv, men er litt redd for å gjøre en dårlig jobb så den blir utrygg[&:]
De lekeposene så smarte ut da. har noen liknende fra ikea som mamma kjøpte til meg, ikke like fine som dine da[;)]

[:)] det eneste som kan bli utrygt er om du ikke sikkrer sømmene der selene fesstes,bare å sy forsterket søm over selene så er de kjempe trygge[:)]
tok gutten min på 2 1/2 år oppi...og hoppet rundt......ikke noen svakheter[:)]

kjempe flink du er[:)] 
har nok ikke nok tålmodighet til å drive med sånnt jeg, skulle strikke et pledd til førstemann, som fortsatt ligger uferdig i posen sin, så satser på at jeg rekker å få det ferdig denne gang[;)]

ORIGINAL: adi

så mye fint.

[:)] det eneste som kan bli utrygt er om du ikke sikkrer sømmene der selene fesstes,bare å sy forsterket søm over selene så er de kjempe trygge[:)]

okay, takk for tipset[:D] da skal jeg begynne så snart jeg får symaskin i hus. Mamma har sagt at jeg kan få hennes for hun bruker aldri symaskin[:)]

ORIGINAL: Monica80

har nok ikke nok tålmodighet til å drive med sånnt jeg, skulle strikke et pledd til førstemann, som fortsatt ligger uferdig i posen sin, så satser på at jeg rekker å få det ferdig denne gang[;)]

hehe...jeg er langt i fra like tolmodig med strikking[:D]hehe
med sying ser man liksom resultatter fortere[:D]

ORIGINAL: adi

så mye fint.

okay, takk for tipset[:D] da skal jeg begynne så snart jeg får symaskin i hus. Mamma har sagt at jeg kan få hennes for hun bruker aldri symaskin[:)]

ja da ville jeg kasstet meg ut i det!!!!!!
er så koselig å gøy å lage meithai[:)]
å sy er jo bare kjempe stas!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Monica80

min personlige mening er at strikking langt mer langtekkelig og kjedelig enn sying. når man syr så vokser jo tingen mye for hver stoffbit du syr på, mens når man strikker så vokser det bare bittelitt for hver maske[8D] Strikkete ting blir kjempefine de da, men hadde no ikke orket å strikke et helt teppe selv. Har sydd et ninepatch teppe til lillejenta (for hånd)[:D]

Flinke du! Masse fint! Skal selv sy nytt trekk til voksiposen, men visste liksom ikke hvilke type stoffer jeg skal bruke, har ikke greie på sånnt... Hva brukte du til vognposen?

på vognposen brukte jeg bare et bomullstoff....siden den skal brukes vår og sen sommer/høst.
men skal sy en snøggel versjon når jeg vet kjønnet[:)]
å til den har jeg sett et kjempe fint cordfløyel stoff på stoff og stil[:)] masse forskjellige fine farger...har tenkt på ull filt som for[:)]

Back
Topp