Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: carinasverden
så mye fint.
Jeg har lyst til å sy mei tai selv, men er litt redd for å gjøre en dårlig jobb så den blir utrygg[&:]
vil jo ha mei tai for at det skal være trygt og godt for ungen, ikke utrygt[:D]
De lekeposene så smarte ut da. har noen liknende fra ikea som mamma kjøpte til meg, ikke like fine som dine da[;)]
ORIGINAL: adi
så mye fint.
Jeg har lyst til å sy mei tai selv, men er litt redd for å gjøre en dårlig jobb så den blir utrygg[&:]
De lekeposene så smarte ut da. har noen liknende fra ikea som mamma kjøpte til meg, ikke like fine som dine da[;)]
[:)] det eneste som kan bli utrygt er om du ikke sikkrer sømmene der selene fesstes,bare å sy forsterket søm over selene så er de kjempe trygge[:)]
tok gutten min på 2 1/2 år oppi...og hoppet rundt......ikke noen svakheter[:)]
ORIGINAL: Monica80
kjempe flink du er[:)]
har nok ikke nok tålmodighet til å drive med sånnt jeg, skulle strikke et pledd til førstemann, som fortsatt ligger uferdig i posen sin, så satser på at jeg rekker å få det ferdig denne gang[;)]
ORIGINAL: adi
så mye fint.
[:)] det eneste som kan bli utrygt er om du ikke sikkrer sømmene der selene fesstes,bare å sy forsterket søm over selene så er de kjempe trygge[:)]
tok gutten min på 2 1/2 år oppi...og hoppet rundt......ikke noen svakheter[:)]
okay, takk for tipset[:D] da skal jeg begynne så snart jeg får symaskin i hus. Mamma har sagt at jeg kan få hennes for hun bruker aldri symaskin[:)]
ORIGINAL: Monica80
kjempe flink du er[:)]
har nok ikke nok tålmodighet til å drive med sånnt jeg, skulle strikke et pledd til førstemann, som fortsatt ligger uferdig i posen sin, så satser på at jeg rekker å få det ferdig denne gang[;)]