Endelig ferdig

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
med alle innkjøp til jul...
Å gjett om det er deilig...
I morra skal vi INGENTING!!!!!
Bortsett fra på besøk til tanta mi da, mens gubben er på jobb.

Så imorra blir det kose dag med å pynte juletre og høre på julemusikk [:D]

Hvordan er det med dere andre da`?? Ferdige til jul?

Ferdig med alle innkjøp, nesten ferdig med å pake inn gavene. Har pyntet litt i leiligheten, men skal ikke ha tre i år. Ikke mye vi skal være hjemme i jula.

Haha, pake faktisk.... Pake, pake, hvor er du nå??? Tenker vi sier PAKKE, jeg [8D]

Hehehehe.....Den så jeg faktisk ikke fø du kommenterte den selv [:D][:D]

Godt å være ferdig ja... Har bare en pakke igjen å pakke inn.....å godt er det, for jeg hater å pakke pakker.
(Nå blei det veldig mye pakke pakker her)

ferdig med alle gavene her..
men igår kom jeg plutselig på at jeg ikke hadde kjøpt antrekk til julafta [&:][&:]

noen forslag på hva jeg kan ha på meg??

heldigvis har kvadrat oppe imorgen

ORIGINAL: Beijbi

Godt å være ferdig ja... Har bare en pakke igjen å pakke inn.....å godt er det, for jeg hater å pakke pakker.

Jeg har egentlig rettskrivingsmani, men det går litt fort i svingene avogtil [8D]

Blir mye pakker og pakkepakking i disse juletider [:D]

ORIGINAL: shiby

ferdig med alle gavene her..
men igår kom jeg plutselig på at jeg ikke hadde kjøpt antrekk til julafta [&:][&:]

noen forslag på hva jeg kan ha på meg??

heldigvis har kvadrat oppe imorgen

Eg har kjøpt meg ein svarte kjole.. Men vurdere å heller ha den på nyttår, og ta et skjørt og en topp på julaften. Ikkje lett det der. Sgo hatt garderoben te Gaby i desperate housewives [8D]

Jeg ska ha på meg et sort skjørt og en sort topp med noe glittersteiner rundt halsen.....også har jeg leita etter et rødt silkelkjerf til å ha i halsen, men det har jeg ikke finni du gitt. Så da for det bli bare svart...

ORIGINAL: lillefixen

ORIGINAL: Beijbi

Jeg har egentlig rettskrivingsmani, men det går litt fort i svingene avogtil [8D]

Blir mye pakker og pakkepakking i disse juletider [:D]

Leser alltid gjennom det jeg skriver et par ganger for å få bort evt skrivefeil..men alltid en eller annen som klarer å snike seg med [&:]

Ferdig nei[:-] Nesten da. Har igjen å vaske over gulvet og så skal vi ta frem ribba i kveld å gjøre den istand. Mangler en julegave også[&:]

Endelig ferdig i dag jeg også.. Vært hos søsteren min med pakker nå i ettermiddag.. Det blir jul hos oss i år. Mamma, pappa, broren min og barna til mannen min.. Så vi blir tilsammen 9 stykker med Mathias og Tobias [:D]

Her har julefreden senket seg!!![:)][:)]

Storrengjøringa tok gubben for en uke siden,
7 slag har jeg bakt (eller egentlig 6, men gubben mener
hjemmelaga pizza teller[:D])

I morgen skal jeg begynne på ribba og lage riskrem,
mens gubben får æren av å pakke inn alle presangene[;)]

Haaater pakking!!![8D]

Huset er pynta og i skapet finner jeg sikkert noe
jeg hadde i fjor eller forfjor, eller for 10 år siden,
som jeg kan ha på meg![:)]

Jepp, nå er jeg endelig heeelt ferdig! Har pakket pakker, vasket og pyntet huset, bakt pepperkakehus (og noen pepperkaker) og satt opp juletre. Så nå kan jula bare komme!! [:D][:D][:D]

Back
Topp