Endelig får jeg lillemor til å sove!!

Frøken Fryd 86

Glad i forumet
jentene i juni13
Hun sovner ganske fort på kveldene. Tror faktisk at jeg kan gå ut av rommet hennes før hun sovner i kveld!:D Hun våkner enda kl 04:00 på morgenen men nå får jeg henne til å sovne igjen. I går våknet hun kl 07:30 og i dag våknet hun 07:15:D Det var på tide!!:D

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Hun sovner ganske fort på kveldene. Tror faktisk at jeg kan gå ut av rommet hennes før hun sovner i kveld!:D Hun våkner enda kl 04:00 på morgenen men nå får jeg henne til å sovne igjen. I går våknet hun kl 07:30 og i dag våknet hun 07:15:D Det var på tide!!:D

♡Malin♡14.06.2013♡
Så deilig da!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så deilig :) her er det bare krøll på kvelden :/ men hun sover værtfall normalt og våkner mellom 7 og 9 hver dag :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Så deilig. Her har det egentlig vært greit, men varmen og tennene har tullet det litt til den siste tiden. Så nå er vi tilbake til å vugge i søvn igjen.. Hva gjør man ikke for å få de til å sove :)
 
Så bra!:) jeg blir såå glad når jeg får snap fra deg om mårra'n :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag tok det 10 min fra jeg la henne i sengen til hun var sovnet! La henne ned og gikk ut. Surva litt men så var det stille:) Ber til høyere makter om at det må fortsette slik! Et år med tull på nettene har vært nok kjenner jeg;)

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Våknet 06:20 i dag og ikke vært våken i natt!:D LYKKELIG!!!

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Ser ut til at jeg har klart å snu alt for godt:D Nå blor hun ikke sur engang når jeg går ut. Kan tilogmed gjøre det på dagtid også:D

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Ser ut til at jeg har klart å snu alt for godt:D Nå blor hun ikke sur engang når jeg går ut. Kan tilogmed gjøre det på dagtid også:D

♡Malin♡14.06.2013♡
Oppskriften takk?

Dagtid kan jeg legge han i vogn ute å gå . Men uaktuelt i seng. Han blir hysterisk ...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Oppskriften takk?

Dagtid kan jeg legge han i vogn ute å gå . Men uaktuelt i seng. Han blir hysterisk ...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Jeg vet faktisk ikke hva som skjedde... De første to gangene satt jeg meg bak hinmelen til senga så hun ikke så meg. Hver gang hun survet sha jeg stille og rolig hyssssssßh så roet hun seg. Nå snur hun bare rumpa til meg å jeg kan gå ut. Hun hat på seg en sånn sovepose som sitter fast i senga så hun ikke kan røyse seg opp. Hvis hun får røyse seg blir det bare tull..

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Back
Topp