ENDELIG et lite tegn?

Æsj ja! Jeg blør litt da så skal på sjekk i løpet av dagen.Mulig det er slimproppen som holder på å gå. Den gikk rett før fødsel sist så best for kroppen at den planlegger litt fortgang i sakene her!!!
Skikkelig nedpress så jeg klarer ikke å gå, mens murringer, kynnere og ''det vanlige''.
Mange rare vondter nå. :P Men riene/ vannavgang lar vente på seg... :(

Æsj ja! Jeg blør litt da så skal på sjekk i løpet av dagen.Mulig det er slimproppen som holder på å gå. Den gikk rett før fødsel sist så best for kroppen at den planlegger litt fortgang i sakene her!!!
Skikkelig nedpress så jeg klarer ikke å gå, mens murringer, kynnere og ''det vanlige''.
Mange rare vondter nå. :P Men riene/ vannavgang lar vente på seg... :(
Håper det kommer fortgang på ting snart for deg. Masse lykke til med dagen

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Håper det kommer fortgang på ting snart for deg. Masse lykke til med dagen

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Ja, takk.. Håper jeg og! Det som kanskje plager meg mest akkurat nå er at jeg ikke kan hente hjem vesla mi før noe skjer.
Hu er jo hos pappaen og de drar antakeligvis på ferie på lørdag så jeg håper jo virkelig han kommer før det så jeg får lånt henne hjem noen dager før hun drar. :(
Savner henne sååååååååååååååååånn...

Det kan det være ;) slimproppen min gikk denne gangen samtidig med riene. Da jeg mistenkte at noe var på gang, så spurte JM om det var kommet blod..rett etter så kom det.. Forrige gang gikk proppen 3 dager før

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Hatt mange småtegn i dag men man vet jo aldri.
Har noen gode tak i ryggen igjen så håper virkelig det tar seg opp!!!
Noen råd for hva man skal gjøre for å holde på riene? Har det noe å si om jeg går eller ligger?

Fikk råd fra en jm på føden at når murringene og takene begynte skulle eg sitte meg på en treningsball og "jumpa" litt og vrikke på bekkenet ;)

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Fikk råd fra en jm på føden at når murringene og takene begynte skulle eg sitte meg på en treningsball og "jumpa" litt og vrikke på bekkenet ;)

Har ikke treningsballen min i sånn umidellbar nærhet om jeg skal være ærlig... Hahaha ;)
Men balansebrett da? Kan det funke? :P

Hm det kan jo ikke skade å prøve :p eg har min rett nede i kjelleren men er for lat til å hente den (og nå når eg er blitt så tung så trenger den sikkert litt mer luft :p) har ikke planlagt å føde før i morgen så haster jo ikke så mye heller ;) ( tenk å bare kunne bestemme det liksom)

Og de er der enda. Den siste tok litt tak, håper de tar seg opp i styrke snart! :) *Optimist*

Spennende! Kansje d endelig e din tur? ;)

Vente ei tulle 20 juli <3

Heia heia:D virker som det går riktig veien for deg i natt;)

Masse lykke til:D

Venter et lite mirakel 25.07.13

Håper VIRKELIG det! Akkurat 5 min mellom hver eneste en og de 2 siste var VONDE. :P
Det er bra :D Den siste varte ganske lenge også. Over 1 min faktisk.
Virker som at huleboeren har skjønt at han må flytte snart! :D

Back
Topp