ENDELIG et lite tegn?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Var på do i sta og da kom det litt blod.
Typ siste slutt på mensen blod - hvis det vekker assosiasjoner hos noen... :p
KANSKJE det kan være et tegn på at noe nærmer seg? :D
Bøtter nedpå med vann og håper det kommer noe mer når jeg går på do :P
Er dette tegningsblødning?

Aiai, d høres ut som det skjer noe ja! :)
Spennende!!

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Nå hadde jeg enda senka skuldrene og klarte å tenke ''han kommer når han kommer'', siden vesla mi er på ferie og jeg endelig kan slappe av litt. :P Så skjer dette og nå er jeg jo ekstremt på ventern igjen da! ;)

Oo :) Spennende :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Så spennende! Er det virkelig snart DIN tur?
Keep us posted!
Lykke til;)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Hvordan går det? :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Nå hadde jeg enda senka skuldrene og klarte å tenke ''han kommer når han kommer'', siden vesla mi er på ferie og jeg endelig kan slappe av litt. :P Så skjer dette og nå er jeg jo ekstremt på ventern igjen da! ;)
Jeg har aldri hatt tegningablødning uten at jeg har vært i fødsel;)

Hvordan går det?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Poster det samme her som jeg skrev i skravletråden jeg;

Riene begynte smått i går natt og kom hult etter bulter frem til klokka var halv fire i natt.
På det meste hadde jeg 5 rier i løpet av 10 minutter og da varte den sterkeste i opp mot 2 minutter.
Men så dabbet det søren meg av og forsvant helt igjen. :( Var sikker på at fødsel ikke var langt unna for jeg hadde to stykker rett etter hverandre og de var det skikkelig tak i!

Men da det ble stille igjen gikk jeg å la meg, slet med å sove men det gikk til slutt.
Sitter her nå og håper de kommer tilbake snart!
Kjenner at kroppen jobber men riene lar vente på seg. Har skikkelig ''mageknip'', rar i magen, ubehag i ryggen og ''alle tegn på plass''
Fikk hvertfall en sterk påminnelse om hvordan det var!!! :p
Babyen var skikkelig aktiv også!

Håper det tar seg opp igjen for deg :)

Poster det samme her som jeg skrev i skravletråden jeg;

Riene begynte smått i går natt og kom hult etter bulter frem til klokka var halv fire i natt.
På det meste hadde jeg 5 rier i løpet av 10 minutter og da varte den sterkeste i opp mot 2 minutter.
Men så dabbet det søren meg av og forsvant helt igjen. :( Var sikker på at fødsel ikke var langt unna for jeg hadde to stykker rett etter hverandre og de var det skikkelig tak i!

Men da det ble stille igjen gikk jeg å la meg, slet med å sove men det gikk til slutt.
Sitter her nå og håper de kommer tilbake snart!
Kjenner at kroppen jobber men riene lar vente på seg. Har skikkelig ''mageknip'', rar i magen, ubehag i ryggen og ''alle tegn på plass''
Fikk hvertfall en sterk påminnelse om hvordan det var!!! :p
Babyen var skikkelig aktiv også!
Satser på at det skjer noe mer i dag da ;)
Masse lykke til :D

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Isj, så kjipt. Får håpe det tar seg opp igjen veldig snart da :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Heia! Heia!! DEtte er så spennende!! Du er jo 5 prosenteren du! Du kommer til å føde på termindagen du...bare veeet det :-)

Nesten litt samme som meg, jeg har riene mer regelmessig da, men tar seg jo aldri opp.
Men masse lykke til, plutselig er du i gang igjen. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Back
Topp