Endelig er navnet klart!!

Helenemor!

Glad i forumet
Har snakket om Theo under hele svangerskapet, men har liksom ikke ville bestemt meg helt.. Men nå blir det Theo![:D] Så hva syns dere??

Navnene det har stått mellom er Theo, Philip, Noah, Benjamin!

Ja, liker det veldig godt jeg og.. men har en i barnehagen som heter det.. (jobber i barnehage) så hvis vi får en jente neste gang, vil vi at hun skal hete Mathea![:)]

Theo er søtt! Tenker litt "rampegutt" jeg (som Dennis på en måte...ikke for at de to navnene ligner på hverandre... )[:D]

Håper det blir litt ramp da, pappan er så rolig og snill... så ønsker at Theo kan bli litt mer ramp! hehehe[:)]

Er det forresten en vanlig navn i sverige?? flere som har sagt det til meg, når jeg har nevnt Theo...

Kjempefint navn![:)]

grattis med navnevalg! det var kjempeflott!! [:)]

ORIGINAL: 21/04 Helene

Er det forresten en vanlig navn i sverige?? flere som har sagt det til meg, når jeg har nevnt Theo...

Nja, vet ikke helt jeg. Har ikke bott i Sverige de siste 6 årene, og har ingen venninner hjemme i Sverige som har valgt Theo som navn til sine barn. Mer vanlig med navn som Lucas, William og Oskar, Elias og Filip i Sverige akkurat nå. Så tror ikke Theo er så veldig vanlig, men ikke helt uvanlig heller, for å si det sånn.

Får håpe han blir litt rampete da ja, drive pappsen til vanvidd ! [:D]

Kjempe fint navn

Fint at det er flere som liker navnet da[:)] Føler jo liksom at det ikke er sååå spesielt, og samtidig ikke så mange som heter det.. (ikke herm da) hehehehe[:D]

Første gangen jeg hørte det var nå når Ine begynte i parken. Der er en gutt som heter Theo.

ORIGINAL: TMB

Theo er kjempesøtt navn da[:)]

Så flott navn dere har valgt! [:)]

ORIGINAL: 21/04 Helene

Har snakket om Theo under hele svangerskapet, men har liksom ikke ville bestemt meg helt.. Men nå blir det Theo![:D] Så hva syns dere??

Navnene det har stått mellom er Theo, Philip, Noah, Benjamin!

Kjempe fint navn

Hvis vi får gutt, vurderer vi Theodor og Benjamin + noen andre...

gratulerer med navnevalget[:D][:)]

Liker navnet kjempegodt[:)]

Gratulerer med navnevalg [:)]
Kjempe tøft navn [:)]
Liker Noah også jeg da, det er et av navn alternatvievne vi har, om det er en gutt som bor i magen [:D]

Back
Topp