Endelig er mannen inkludert :)

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
På grunn av morkaken som ligger foran har jeg jo ikke vært bortskjemt med å kjenne bevegelser fra lille. Med de siste dagene er det blitt bare mer og mer. Men mannen har jo vært innstilt på at det kan ta tid før han får kjenne. Jordmor på ul sa jo og til han at han måtte bare være tålmodig. De få gangene jeg har kjent noe utpå har det bare vært et lite dult så er det over.
Våkna av vekkeklokka til mannen i morgest. Kjente at lille var våken inni magen. Tok handa til mannen og la den på magen. Gikk noen sekunder så fikk han ikke bare ett eller to med TRE små dult i handa. Han lyste opp og begynte kysse og stryke på magen :)
Endelig bestemte lille seg for å hilse på pappaen sin. Han kom enda en ekstra tur inn i sengen og kyssa magen rett før han stormet ut døra.
En glad mann som gikk på jobb idag ja :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Så koselig ❤️

Her er polstringa på utsiden av magen, så ingen av oss kjenner bevegelser utenpå enda.. Men men.. Får vente litt til :)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Åååh så herlig :) <3 Den første kontakten er magisk. :)

Åh, så herlig! Samboeren min mente faktisk han kjente bevegelser i magen ett par uker før jeg kjente noe..haha:b vet ikke om jeg tror på han...

Og det første han sier når han kommer hjem fra jobb er: Jeg har kjent babyen idag :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Så koselig! Mannen min synes også det er ekstremt stas å få kjenne spark, hele ansiktet lyser opp i det store smilet <3

Så gøy;) gleder meg til
Mine kjære kommer på ferie om en mnd, håper han kjenne spark da;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp