Endelig er jeg klar..

Lille Mille

Gift med forumet
I alle fall i følge legene på sykehuset [:D] 8 eggposer på 17 mm. Fra 4 eggposer på forrige UL til 8 på denne UL'n. [:)]

Så i kveld 23.30 settes EL sprøyta, og så blir det uttak på onsdag! [:D] Hjelpes!! Jeg tør ikke [:(] Snakk om å ha mixede følelser [&:]

Håper det er noen egg der inne i posene, og håper iallefall 1 egg lar seg befrukte [8|] For noen grufulle dager vi går inn i nå [&:] Får sette tilbake 1 egg på fredag (dersom det er noe å sette tilbake selvsagt)! [8|]

Mye rart som kverner oppe i hodet nå gitt..

JIPPI!! For noen gode nyheter! Snart er du ruger Lille Mille!! [:)][:)]

jippi [:D] Endelig skjer det noe. Nå er du snart ruger på et gullegg og håper du får noen i frysern også [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] masse masse eggbobber, haha

Tusen takk snille jenter [;)] Og du Fano, det hadde vært supert om det hadde vært en EggBobb med i gjengen der inne [8D]

Spennende tid du har foran deg nå.

Satser på full klaff for dere nå.

Jippi! På fredag er du ruger... [:D]

Kjempeflott fremgang! Du skal se at dette kommer til å gå kjempebra, krysser alt jeg kan for deg.
Lykke til med uttaket [;)] Gleder meg til oppdatering, tenk til helga er du også ruger!

ORIGINAL: Nesing

Hurra! Dette høres lovende ut, snuppa. Kjempespennende tid fremover nå. Det er jo nå det virkelig er spennende altså [:)][;)].

Det er klart du har egg som kan settes inn! Krysser fingrene!!

Så flott[:)] Dette går veien, snart er du ruger vennen[:)][:)]

Så flotte nyheter då [:D]

Og ja; det er nåken spennandes dagar du går i møte no, men eg er sikker på at da komme te å gå supert [:)][:)][:)]

Det høres helt PERFEKT ut med 8 så store egg! Dette tror jeg blir veldig bra, Lille Mille! [:)][:)][:)] Godt når man endelig er klar for å sette el sprøyta etter lang ventetid. Masse lykke til! Tenker på deg! [:)]

8 eggposar på den størrelsen høyrest jo kjempebra ut! Får satse på det er egg i dei alle slik at du får nokre på frys og! Lykke til!

ORIGINAL: *dreamer*

Hurra, sååå spennende!!![:D] Masse lykke til![:)][:)]
Dette går nok kjempebra

det er jo knall bra snuppa[:D][:D][:D]tenk nå er du snart ruger på gullegget[:D][:D][:D]lykke lykke til på onsdag[:D][:D]

ORIGINAL: hegemw

masse lykke til. dette går bra skal du se.

Snart er du ruger[:D][:D][:D]

Back
Topp