Endelig er det tid for å se lillegull igjen...

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
OUL, og denna gangen skal gubben være med også. Blir 2 gang han ser Pilten, 6. gang for meg. Er så takknemlig at jordmødrene mine har skjønt at detta bekymra hue trenger non ekstra titter. For øyeblikket sitter jeg å trøkker i meg litt mat, mens gubben kjører solstrålene våre opp til sine foreldre. Bare noen timer til nå så ligger jeg forhåpentligvis like lykkelig å titter opp på skjermen med blanke øyne. Spent, gla og litt redd...
Tar meg nok en snartur innom badet med dopleren for å forsikre meg om liv før vi drar... Også er jeg VELDIG spent på om vi får vite om det er en gutt eller jente som skuler seg inne i magehybelen. Storebror ønsker seg gutt og kommende storesøster ønsker seg jente... så blir hvertfall en unge i huset her som blir fornøyd uansett!
Timen er Kl 14... så oppdaterer ei gang etter det. Ha en fin dag alle sammen!

Hei alle sammen, beklager forsinkelser av forskjellig slag. Men blir lett sånn når en har flere unger fra før. Plutselig så skal den ene ha oppmerksomhet, så skal den andre ha oppmerksomhet og så krangler de, så ringer telefonen, så krever gravidblæra at man må enda ei gang på do... å sånn flyr nå minutter og timer!!!

Vi Var på OUL og fikk en grundig sjekk når vi først kom inn.
Hjerte banka fint og alle mål stemte overens... og stemte også sammen med mål på de andre ultralydene våre.
MAD(hode) 41, BPD(magen/kropp) 45 og FL(lårbein) 30.

Det var fortsatt bare en pilt inne i magen og pilten er MULIGENS ei jente, men en skikkelig luring var H*n som snudde å vrei på deg og prøvde å gjøre det vanskligst mulig for JM å ta målene hin skulle. Jm så også nøye på hjerte og vi kunne telle 4 kammer som så ut til å virke perfekt. Piltens nyrer og blære så bra ut, ryggeraden så på bildene fin og hel ut og vi kunne se mellomgulvet som skilte hjerte og lunger fra resten av organene i i den vesle kroppen. Det var veske i magesekken og vi så tungen jobbe og lillegull svelge. Overleppa så også hel og fin ut. Vi kunne se to par nydelige hender og føtter med fingre og tær. Fikk tommel opp fra Pilten idag også, bare flyktig så JM rakk ikke ta bilde av det. Mengden med fostervann var bra og det var gøy å se lille tumle og sprelle rundt. Bitte, bittelille babisen min :love017:love017:love017:love017:love017 Alt så med andre ord FLOTT og aldeles normalt ut!
Eneste kjedelige var at jeg må tilbake på morkakekontroll i uke 32, for ho lå fortsatt nesten helt over åpninga. Men enda mange uker igjen å ordne seg på. Kipe ting nr 2 var å bli satt litt tilbake, fra 30. Mai til TUL 3. Juni 2015, men var ikke så mange dagene så igrunn helt ok! Så det vil si at jeg er 18+5 "bare", jeg som trudde jeg hadde pasert 19... men men.

Slenger med non bilder av lille gullet mitt

Småe føtter...

20150102_162419.jpg

20150102_162801.jpg

20150102_163028.jpg

:love017:love017:love017:love017:love017:love017:love017:love017:love017:love017:love017:love017:love017:love017:love017:love017:love017:love017

Stemmer det som jordmor trodde, om at det er jente så har vi navn, og navnet har perfekt betydning iforhold til det vi har vært igjennom de siste åra!!!

Last edited:
Masse lykke til! :)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Sitter å venter nå... jm var vistnok litt forsinka, men aner ikke hvor mye. Nærvepirende å sitte på venterom.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Straks... nettopp kommet hjem og skal bare ta litt bilder av bildene vi fikk!

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Håper virkelig at alt så bra ut på målingene. :)

Håper det gikk bra idag! :-)

Sånn... endelig oppdatert i HI

Sånn... endelig oppdatert i HI
Så herlig lesning! :)
Godt at alt var bra, og at dere fikk så mange fine bilder! Var dere lenge der, og var barna med?

Jeg ble også satt tilbake på oul, fra 29. april til 4. mai. Men det er jo bare noen dager, og det er jo ingenting i forhold til 9 måneder! :)

Kose deg resten av kvelden! :)

Back
Topp