Endelig er dagen her! OPPDATERING

Pivi

Elsker forumet
Skal på UL i dag!!!  Gleder meg helt sinnsykt! Skal bli godt å se babyen igjen, men er veldig spent på om vi får se kjønnet i dag.. Det viktigste er jo at alt er bra med gullet, men det vil være en enorm bonus om vi endelig får se om det er utovertiss eller innovertiss[:D][:D]
To timer igjen nå...

Ikke sjans til å se kjønn gitt!![&:]  Lå med beina igjen og rompa mot hehe. Men alt var perfekt da![:)][:)] Og det er jo det som er viktig.
Ny lege i dag, kjempekoselig!  Han mente at det var best å se kjønn tidligere i svangerskapet, og de har antydet gutt to ganger, så er det stor mulighet for at det stemmer.. Men samma det![:D]

Men han mente at ULterminen min skulle vært satt en uke tidligere da... Så det kan jo godt hende at min egen termin 25. mai stemmer[:)][:)][:)]

Massemasse lykke til!!!!![:D][;)]
Spennende!!!![:)]

Lykke til![:)]

Er ikke du heldig da[:-] Ønsker deg lykke til og venter spent på oppdatering etterpå!!

Åhhh... Lykke til! Heldiggris!

Spennende![:D]
Jeg skal om littover to uker.. Er veldig spent jeg også[8|]

Hvordan gikk det?
*spent*

ORIGINAL: Trin

Hvordan gikk det?
*spent*

Satte i tillegg UL terminen èn dag fram da hehehehe. Så nå er terminen 30. mai.

Så godt å høre at alt var bra!!![:D]
Hehe.. er visst ikke meningen at du skal få vite kjønnet før fødselen[;)]

Så flott at han legen var så "medgjørlig" da[:D][;)]
Håper jeg også får en sånn beskjed[8D]

Hehe[:D] Skal ha siste UL om 4 uker, dvs. 30. april. Siste frist til å få vite kjønnet[;)] Men etter i dag så har nysgjerrigheten stilnet litt altså. Blir jo veldig spennende under fødselen da!

JM sa noe "rart" til meg forrige uke... Hun sa at de kunne "høre" det på hjertelyden hvilket kjønn det ville bli, det var noe med styrken på slagene.. Dette er jo ikke noen dokumentert forskning, men noe jordmødrene har registrert... I følge styrken på babyen min sine, så antydet også hun gutt.. Hehe, blir spennende å se[;)][8D]

Det var spennende nyheter ! Så fint at alt var bra med den lille !!![:)] Det ser ut som om du må leve i spenning litt til da angående kjønn !
Det kan se ut som det lille gullet ditt har planlagt å overraske dere !
Så rart at de flyttet termin nå ....Da jeg var på UL i uke 30 fikk jeg beskjed om at de ikke flyttet terminen etter uke 18 fordi etter det tidspunktet var det barnets gener som spilte inn i forhold til størrelse ...[8|] I så fall skulle terminen min vært flyttet 3 uker fordi legen mente at babyn min var like stor som om jeg skulle vært i uke 33... Men itte vet jeg ....[8D]

Nei, de flytter egentlig ikke på terminen. Det var bare det at han andre legen hadde "regnet" feil eller skrevet 31. istedenfor 30. Han babla noe om det.. Èn dag er jo ubetydelig da hehe[:D][:D]

så godt å høre at alt var bra med gullet deres da[;)]
ekstra spennende å vente til fødselen med å vite kjønnet..
når du har kommet så langt så kan man jo like så godt vente til han/hun kommer ut[:)][;)]

Har ikje heilt fått med meg "pivi" hvorfor du måtte på fleire ultralyda. Ska på min fjerde el femte 27 april pga for mykje fostervann.

Back
Topp