Pivi
Elsker forumet
Skal på UL i dag!!!
Gleder meg helt sinnsykt! Skal bli godt å se babyen igjen, men er veldig spent på om vi får se kjønnet i dag.. Det viktigste er jo at alt er bra med gullet, men det vil være en enorm bonus om vi endelig får se om det er utovertiss eller innovertiss[:D][:D]
To timer igjen nå...
Ikke sjans til å se kjønn gitt!![&:] Lå med beina igjen og rompa mot hehe. Men alt var perfekt da![:)][:)] Og det er jo det som er viktig.
Ny lege i dag, kjempekoselig! Han mente at det var best å se kjønn tidligere i svangerskapet, og de har antydet gutt to ganger, så er det stor mulighet for at det stemmer.. Men samma det![:D]
Men han mente at ULterminen min skulle vært satt en uke tidligere da... Så det kan jo godt hende at min egen termin 25. mai stemmer[:)][:)][:)]

Gleder meg helt sinnsykt! Skal bli godt å se babyen igjen, men er veldig spent på om vi får se kjønnet i dag.. Det viktigste er jo at alt er bra med gullet, men det vil være en enorm bonus om vi endelig får se om det er utovertiss eller innovertiss[:D][:D]To timer igjen nå...
Ikke sjans til å se kjønn gitt!![&:] Lå med beina igjen og rompa mot hehe. Men alt var perfekt da![:)][:)] Og det er jo det som er viktig.
Ny lege i dag, kjempekoselig! Han mente at det var best å se kjønn tidligere i svangerskapet, og de har antydet gutt to ganger, så er det stor mulighet for at det stemmer.. Men samma det![:D]
Men han mente at ULterminen min skulle vært satt en uke tidligere da... Så det kan jo godt hende at min egen termin 25. mai stemmer[:)][:)][:)]