Endelig en

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
liten bekreftelse på at det er noe inni magen min [:)]

Har fått høre hjertelyden idag

Har hatt en sånn rar følelse i dette svangerskapet om at ting liksom skal gå galt - aner ikke helt hvorfor - den har bare vært der. Så derfor var det ekstra deilig å høre at alt er greit inni der idag...

Også blei jeg sykemeldt da [&:] Det var en strek i regninga, men men... Ikke mere natt på meg. Så nå må vi prøve å få meg over på dagen, evt i aktiv sykemelding. Må sjekke om en mnd når jeg skal til legen igjen...

Ellers så nærmer jeg med 15 uker [:D]

Ha en flott dag jenter.

Alltid betryggende og godt å høre hjertelyden ja.. Da ER det jo liv og aktivitet inni der

Lykke til, håper du får en jobbordning som du kan trives med fremover!!

Veldig godt med en bekreftelse ja....

Takk for det. Håper også det kan ordne seg. Kjipt å gå hjemme resten av svangerskapet - selv om jeg har nok å styre med [8D]

ORIGINAL: Nikkiline

Alltid betryggende og godt å høre hjertelyden ja.. Da ER det jo liv og aktivitet inni der

Lykke til, håper du får en jobbordning som du kan trives med fremover!!

[:)]

Gratulerer med lyd [:)] Føler seg så mye bedre etterpå.
Håper det ordner seg med jobben etterhvert, litt kjedelig med "ferie" hele tida liksom [:D]

ORIGINAL: Beijbi

liten bekreftelse på at det er noe inni magen min [:)]

Har fått høre hjertelyden idag

Har hatt en sånn rar følelse i dette svangerskapet om at ting liksom skal gå galt - aner ikke helt hvorfor - den har bare vært der. Så derfor var det ekstra deilig å høre at alt er greit inni der idag...

Også blei jeg sykemeldt da [&:] Det var en strek i regninga, men men... Ikke mere natt på meg. Så nå må vi prøve å få meg over på dagen, evt i aktiv sykemelding. Må sjekke om en mnd når jeg skal til legen igjen...

Ellers så nærmer jeg med 15 uker [:D]

Ha en flott dag jenter.

så bra at det var liv i magen. kan jeg spørre hvorfor du ikke skal jobbe natt?

ORIGINAL: Embriks mam

Det kan du spørre om [:)]

Det er fordi jeg har diabetes også, å ett svangerskap 'roter' veldig med blodsukkeret mitt. Derfor har jeg sliti med veldig mye lavt blodsukker - følinger - når jeg har jobbet natt. Det blir veldig ustabilt. Å det er veldig uheldig igjen for barnet i magen... Så det er vel mest pga kombinasjonen gravid og diabetes at jeg er tatt bort fra natta nå.

Godt du slipper det, har tenkt på deg!! Nå kan du bare kose deg med alt som skjer[;)]

Ang. det å jobbe natt er det ikke anbefalt for gravide, uansett om man er  syk på noen måte fra før. Grunnen er at den anstrengelsen det er på kroppen å jobbe natt er ikke bra for baby'n, og h*n trenger at mor har ro på natten. Det fikk jeg beskjed om av lege og bedrift helsetjeneste om da jeg jobbet skift :)

Takk for det Krander.

Får være husmus en periode jeg nå...hehe [:)]

Det er fordi jeg har diabetes også, å ett svangerskap 'roter' veldig med blodsukkeret mitt. Derfor har jeg sliti med veldig mye lavt blodsukker - følinger - når jeg har jobbet natt. Det blir veldig ustabilt. Å det er veldig uheldig igjen for barnet i magen... Så det er vel mest pga kombinasjonen gravid og diabetes at jeg er tatt bort fra natta nå.

ok ja da er det best, merker jeg sliter med å holde meg våken om natta, men det får gå en stund til

ok ja da er det best, merker jeg sliter med å holde meg våken om natta, men det får gå en stund til

Hehe - merker at man er litt mere trøtt på nettene nå ja [8D]

Må sei eg gleder meg til min første legetime den 18 for å få det liksom heilt bekrefta for eg går som du rundt og trur at det er noko gale sia eg ikkje har noko symptom og tenker er det nokon der inne egentlig[8|]

ORIGINAL: Karsol

Må sei eg gleder meg til min første legetime den 18 for å få det liksom heilt bekrefta for eg går som du rundt og trur at det er noko gale sia eg ikkje har noko symptom og tenker er det nokon der inne egentlig[8|]

Uff, det er ikke noe god følelse det altså. Veldig godt å få en liten bekreftelse ja.
Godt du snart skal til legen nå [:)]

Fantastisk at du har hørt hjertelyden!
Ikke mere natt arbeid på meg heller, sa tidlig i fra til fastlegen at jeg var gravid og han sa at jeg ikke skulle jobbe natt. Nå går jeg på svangerskaps penger siden det ikke er så lett å finne noe som er trygt på dagtid. Syntes det er helt greit, dagene går i et med 3 barn på 9,6 og 2 år[:)]
Håper det ordner seg for deg på best mulig måte.

Hvor fra Telemark er du?

ORIGINAL: Blessed woman

Ikke mere natt arbeid på meg heller, sa tidlig i fra til fastlegen at jeg var gravid og han sa at jeg ikke skulle jobbe natt. Nå går jeg på svangerskaps penger siden det ikke er så lett å finne noe som er trygt på dagtid. Syntes det er helt greit, dagene går i et med 3 barn på 9,6 og 2 år[:)]

Hvor fra Telemark er du?

Så du jobbet natta du å ja.....!
Svangerskapspenger - det har jeg hørt om egentlig. Er det bedre enn sykemelding? Eller, hva er forskjellen??
Skjønner godt at dagene dine går i ett da ja...hehe!
Syns det er nok å henge fingrene i med bare ei på 2 jeg [:)]

Bor i Grenland. Er du også fra disse kanter?

ORIGINAL: Pink moon

Så godt å få høre hjertelyden, da vet man at det er noe der [:)] Jeg var også litt bekymret før jeg fikk høre hjertelyden! ( Hvet ikke hvorfor, var ikke det første gangen ).

Nå kan du kose deg og slappe av!!

Rart med den bekreftelsen altså...må liksom ha et lite bevis [:D]

*Verdens Beste Lyd*

Sykemelding er pga at jeg er syk , men det er jo ikke jeg. Føler meg egentlig i fin form. I dag er jeg 14 uker[:D] Jobben kunne ikke tilrettelegge dagtid som var trygt for fosteret, for å si det slik en del utaggerende pasienter noe som kan komme til skade for fosteret,(spark/slag) derfor fikk jeg svangerskaps penger. Noe jeg er veldig takknemelig for!!

Så du har jeg jente på 2 år, ja gutten min ble 2 år i april. Da skjønner vi to godt hvordan det er å ha en toåring i hus[:D] Mye jeg, meg og gjøre selv for tiden, utolig god [:)]

Jeg er fra Skien.

Hvor fra Telemark er du?

Så du jobbet natta du å ja.....!
Svangerskapspenger - det har jeg hørt om egentlig. Er det bedre enn sykemelding? Eller, hva er forskjellen??
Skjønner godt at dagene dine går i ett da ja...hehe!
Syns det er nok å henge fingrene i med bare ei på 2 jeg [:)]

Bor i Grenland. Er du også fra disse kanter?

Sykemelding er pga at jeg er syk , men det er jo ikke jeg. Føler meg egentlig i fin form. I dag er jeg 14 uker[:D] Jobben kunne ikke tilrettelegge dagtid som var trygt for fosteret, for å si det slik en del utaggerende pasienter noe som kan komme til skade for fosteret,(spark/slag) derfor fikk jeg svangerskaps penger. Noe jeg er veldig takknemelig for!!

Så du har jeg jente på 2 år, ja gutten min ble 2 år i april. Da skjønner vi to godt hvordan det er å ha en toåring i hus[:D] Mye jeg, meg og gjøre selv for tiden, utolig god [:)]

Jeg er fra Skien.

Veeeeldig mye jeg og meg om dagene ja...Å gjøre selv og klare selv [&:]
Godt man har så god tålmodighet da....hehe!
Hmm - jeg er jo forsåvidt ikke syk jeg heller da. Er jo det at de ikke kan tilrettelegge helt for meg.

Skien ja...er jo ikke så langt unna hverandre vi da.
Langesund her [:)]

Back
Topp