Det var jo igrunn akkuratt det som skjedde med meg og :b
Da synes jeg ClearBlue skal lage flere slike monitorer
Hadde spart oss for mange skuffelser gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jo igrunn akkuratt det som skjedde med meg og :b
Gratulerer! Alle gode ting ER treBare legger igjen et poteavtrykk her:
Fått utslag på g-test i går og i morges.
Er litt skjelven, usikker, glad og redd på en gang.
Jeg håper denne spiren klorer seg godt fast i 9 mnd,
en stemme i hodet sier at alle gode ting er tre og den andre spør om hvem jeg prøver å lure
Tenkte jeg skulle lage meg noen milepæler denne gangen.
Den første blir å passere 6+4
Deretter tidlig ultralyd ca uke 8
Passere uke 12 osv.
Mitt siste delmål er å ikke være så aktiv på termingruppen slik jeg var i "Oktober13". Det var så vondt etter at jeg mistet så jeg vil ikke engasjere meg slik en gang til før tidlig ultralyd.
Aner ikke når unnfangelsen skjedde, men utifra styrken/svakheten på g-test tipper jeg at vår termin er
05.april 2014
*Vinker pent til damene her inne og håper mange kommer inn hit - særlig jentene som har støttet meg gjennom stort og smått på Før Svangerskapet. <3 <3
Bare legger igjen et poteavtrykk her:
Fått utslag på g-test i går og i morges.
Er litt skjelven, usikker, glad og redd på en gang.
Jeg håper denne spiren klorer seg godt fast i 9 mnd,
en stemme i hodet sier at alle gode ting er tre og den andre spør om hvem jeg prøver å lure
Tenkte jeg skulle lage meg noen milepæler denne gangen.
Den første blir å passere 6+4
Deretter tidlig ultralyd ca uke 8
Passere uke 12 osv.
Mitt siste delmål er å ikke være så aktiv på termingruppen slik jeg var i "Oktober13". Det var så vondt etter at jeg mistet så jeg vil ikke engasjere meg slik en gang til før tidlig ultralyd.
Aner ikke når unnfangelsen skjedde, men utifra styrken/svakheten på g-test tipper jeg at vår termin er
05.april 2014
*Vinker pent til damene her inne og håper mange kommer inn hit - særlig jentene som har støttet meg gjennom stort og smått på Før Svangerskapet. <3 <3
Hei!
Gratulerer så mye med liten spire!
Sitter og håper på at jeg også kommer hit til April 2014.
Er 7 dpo og føler egentlig at det har klaffet denne mnd.
Var i Oktober13 sammen med deg og tenker litt som deg når det gjelder aktiviteten inne på forum første tiden. Var så utrolig sårt da jeg mistet også
Håper jeg kommer inn hit allerede iløpet av uken som kommer
Jeg testet først positivt på ikm dagen, med super svak strek, dagen etter var den litt sterkere, først 5 dager etterpå var testen kjempe sterk! Jeg føler meg fortsatt gravid er 5+1 i dag vet hvordan det er med MA, men har valgt denne gangen å ikke tenke for mye på det, men samtidig ikke slippe gleden helt løs!Hei, kjære deg
Oktober 13 ble nok et mareritt for mange, i den gruppa var det veldig mange SA og MA Det var veldig sårt, men jeg hadde jo skyhøye forventninger også... Det gjorde ikke fallhøyden mindre Veldig trist å høre at det ikke gikk for deg heller
Håper magefølelsen er rett slik at du kan dure rett inn i denne vårnbarn-gruppen før du vet ordet av det
Testene mine er veldig humørsyke med skyggestreker, så jeg tror jeg snart må liste meg ut.
Testen var sterkere i dag så jeg må snart svi av en digital. Har IKM i dag så jeg liker ikke at hcg stiger så sent hvis jeg faktisk er gravid. Tenker med en gang på alt det verste
Jeg testet først positivt på ikm dagen, med super svak strek, dagen etter var den litt sterkere, først 5 dager etterpå var testen kjempe sterk! Jeg føler meg fortsatt gravid er 5+1 i dag vet hvordan det er med MA, men har valgt denne gangen å ikke tenke for mye på det, men samtidig ikke slippe gleden helt løs!