Endelig en ny spire..!

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Bare legger igjen et poteavtrykk her:

Fått utslag på g-test i går og i morges.
Er litt skjelven, usikker, glad og redd på en gang.

Jeg håper denne spiren klorer seg godt fast i 9 mnd,
en stemme i hodet sier at alle gode ting er tre og den andre spør om hvem jeg prøver å lure :p

Tenkte jeg skulle lage meg noen milepæler denne gangen.
Den første blir å passere 6+4
Deretter tidlig ultralyd ca uke 8
Passere uke 12 osv.

Mitt siste delmål er å ikke være så aktiv på termingruppen slik jeg var i "Oktober13". Det var så vondt etter at jeg mistet så jeg vil ikke engasjere meg slik en gang til før tidlig ultralyd.

Aner ikke når unnfangelsen skjedde, men utifra styrken/svakheten på g-test tipper jeg at vår termin er
05.april 2014

*Vinker pent til damene her inne og håper mange kommer inn hit - særlig jentene som har støttet meg gjennom stort og smått på Før Svangerskapet. <3 <3

Husker igjen nicket ditt fra andre forum her inne som jeg selv har vært litt på :)
Gratulerer så mye med positiv g test! Får håpe spiren sitter nå! ;)
Selv er jeg midt i prøvinga.

Krysser fingrene for at spiren sitter! Velkommen inn til april! :)

Husker igjen nicket ditt fra andre forum her inne som jeg selv har vært litt på :)
Gratulerer så mye med positiv g test! Får håpe spiren sitter nå! ;)
Selv er jeg midt i prøvinga.

Takk så mye :)
Håper det snart blir deres tur :D

Bare legger igjen et poteavtrykk her:

Fått utslag på g-test i går og i morges.
Er litt skjelven, usikker, glad og redd på en gang.

Jeg håper denne spiren klorer seg godt fast i 9 mnd,
en stemme i hodet sier at alle gode ting er tre og den andre spør om hvem jeg prøver å lure :p

Tenkte jeg skulle lage meg noen milepæler denne gangen.
Den første blir å passere 6+4
Deretter tidlig ultralyd ca uke 8
Passere uke 12 osv.

Mitt siste delmål er å ikke være så aktiv på termingruppen slik jeg var i "Oktober13". Det var så vondt etter at jeg mistet så jeg vil ikke engasjere meg slik en gang til før tidlig ultralyd.

Aner ikke når unnfangelsen skjedde, men utifra styrken/svakheten på g-test tipper jeg at vår termin er
05.april 2014

*Vinker pent til damene her inne og håper mange kommer inn hit - særlig jentene som har støttet meg gjennom stort og smått på Før Svangerskapet. <3 <3
JAAAAAAAAA:D jeg har ventet på å høre at det har gått rette veien for deg :D nå ble jeg glad på dine vegne virkelig:D

Gratulerer så mye!!;-) godt å se at det kan gi utslag så tidlig. Får ta meg en test i mrgtidlig - forventet mens er mandag, dvs menstermin 2 april

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer! !! Så kjekt å se du er gravid igjen. Skal sende masse lykkestøv deres vei. Nå er det deres tur! :D

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Gratulerer så mye!!;-) godt å se at det kan gi utslag så tidlig. Får ta meg en test i mrgtidlig - forventet mens er mandag, dvs menstermin 2 april

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg aner ikke når jeg hadde El. Jeg kan være alt ifra 24 Dpo og til FF som mener jeg testet positivt 3 Dpo :p :p jeg har alltid hatt en feeling for mars, så jeg er nok ikke så langt unna den 05 tror jeg :D

Gratulerer! !! Så kjekt å se du er gravid igjen. Skal sende masse lykkestøv deres vei. Nå er det deres tur! :D

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
Tusen takk for det :) vi passerte 1 år som prøvere i juni, men med lange sykluser får man testet tålmodigheten. Har så rare temp også så FF finner ikke El min denne pp. Var nesten innstilt på at vi ikke fikk el denne mnd så dette var gledelig :)

Grattis!
Håper spiren din sitter så lenge som den skal!

Jeg testet positivt i dag og har nok termin i begynnelsen av april. Blir spennende å se hva lege og UL sier.

Ååååå!!! Nå ble jeg glad! Håper monitoren gjorde susen!! Grattulerer!!!
Takk for det :D har hatt en syklus på over 50 denne pp'n som er den første med monitor. Derfor fikk jeg ikke "kjørt" den inn i og med jeg har så lang syklus :( har vært veldig lange sykluser etter sa, utrolig slitsomt :( men monitoren er absolutt lykkebrinhende :D :D

Takk for det :D har hatt en syklus på over 50 denne pp'n som er den første med monitor. Derfor fikk jeg ikke "kjørt" den inn i og med jeg har så lang syklus :( har vært veldig lange sykluser etter sa, utrolig slitsomt :( men monitoren er absolutt lykkebrinhende :D :D
Det var jo igrunn akkuratt det som skjedde med meg og :b

Back
Topp