Bare legger igjen et poteavtrykk her:
Fått utslag på g-test i går og i morges.
Er litt skjelven, usikker, glad og redd på en gang.
Jeg håper denne spiren klorer seg godt fast i 9 mnd,
en stemme i hodet sier at alle gode ting er tre og den andre spør om hvem jeg prøver å lure
Tenkte jeg skulle lage meg noen milepæler denne gangen.
Den første blir å passere 6+4
Deretter tidlig ultralyd ca uke 8
Passere uke 12 osv.
Mitt siste delmål er å ikke være så aktiv på termingruppen slik jeg var i "Oktober13". Det var så vondt etter at jeg mistet så jeg vil ikke engasjere meg slik en gang til før tidlig ultralyd.
Aner ikke når unnfangelsen skjedde, men utifra styrken/svakheten på g-test tipper jeg at vår termin er
05.april 2014
*Vinker pent til damene her inne og håper mange kommer inn hit - særlig jentene som har støttet meg gjennom stort og smått på Før Svangerskapet. <3 <3
Fått utslag på g-test i går og i morges.
Er litt skjelven, usikker, glad og redd på en gang.
Jeg håper denne spiren klorer seg godt fast i 9 mnd,
en stemme i hodet sier at alle gode ting er tre og den andre spør om hvem jeg prøver å lure
Tenkte jeg skulle lage meg noen milepæler denne gangen.
Den første blir å passere 6+4
Deretter tidlig ultralyd ca uke 8
Passere uke 12 osv.
Mitt siste delmål er å ikke være så aktiv på termingruppen slik jeg var i "Oktober13". Det var så vondt etter at jeg mistet så jeg vil ikke engasjere meg slik en gang til før tidlig ultralyd.
Aner ikke når unnfangelsen skjedde, men utifra styrken/svakheten på g-test tipper jeg at vår termin er
05.april 2014
*Vinker pent til damene her inne og håper mange kommer inn hit - særlig jentene som har støttet meg gjennom stort og smått på Før Svangerskapet. <3 <3