Endelig en bekreftelse! :)

Totenlykke

Andre møte med forumet
Var hos legen i dag, og der fikk jeg bekreftet svangerskapet! :) Det var utrolig godt, da jeg ikke helt har trodd på det selv, etter en SA forrige svangerskap.. Men skal nå på ultralyd, for å se hvor langt jeg er på veg, så det blir spennende! :)

Noen andre bekymrede gravide her? :)

Her har du ihvertfall en! Skal på UL på mandag. Har akkurat sovet en dupp nå, og der drømte jeg at jeg hadde vært på UL, men jeg fikk ikke sett hvordan lille baby så ut! Og det glemte jeg å spørre om når jeg hadde den "tidlig UL saken" langt oppi huttetu, så etter jeg hadde kledd på meg så kom jeg på at "å neiii! Jeg glemte jo å se på bildet!" Haha..  Håper det ikke blir sånn ;P Og håper jeg blir litt beroliget etter å ha vært der. Tror nemlig ikke helt at jeg er gravid enda ;P

Eg burde kanskje vert meir bekymra, men eg synes dette svangerskapet minner meir om mitt første enn det andre (hadde SA i mitt 2. Svangerskap) Og så er eg jo i veke 11, så er snart på trygg grunn ;) Men det hender eg får litt redsels byger når eg får sånne voldsomme tak i magen, men så forsvinner smerten og då blir redselen vekke også ;)

Jeg og er ganske så bekymret til tider... men jeg har endel symptomer som kvalme og oppkast så da tror jeg at den lille har det bra :) Gleder meg veldig til ul i uke 12 :)

MissDolly skrev:
Her har du ihvertfall en! Skal på UL på mandag. Har akkurat sovet en dupp nå, og der drømte jeg at jeg hadde vært på UL, men jeg fikk ikke sett hvordan lille baby så ut! Og det glemte jeg å spørre om når jeg hadde den "tidlig UL saken" langt oppi huttetu, så etter jeg hadde kledd på meg så kom jeg på at "å neiii! Jeg glemte jo å se på bildet!" Haha..  Håper det ikke blir sånn ;P Og håper jeg blir litt beroliget etter å ha vært der. Tror nemlig ikke helt at jeg er gravid enda ;P

Som jeg skulle sagt det sjøl, tror ikke at jeg er gravid enda jeg heller, så skal bli godt å komme på ultralyd og virkelig se at det er en baby der! Da tror jeg alt blir mye lettere :)

Lykke til på ultralyd i dag! :)

Back
Topp