Endelig den magiske uke 12

Mina78

Blir kjent med forumet
Siden jeg har termin i slutten av september, er jeg vel en av de siste som når den magiske uke 12 her inne. Men nå er den endelig her - og det føles godt! [:D] 
Har fremdeles "mistet" graviditetstegnene mine, men jeg satser på at alt er bra likevel. Leser at det er flere som opplever det samme uten at noe nødvendigvis er galt, det beroliger jo litt.
Hilsen Mina[:)]

Du er ikke den siste... Jeg har termin 30 sept, så jeg er vel den som når den magiske uken tilslutt[;)]
Bare to dager igjen nå[:D]

Alt er nok bra selv om du har "mistet" graviditetstegnene. Kvalmen begynner å forvinne her også nå, bare en dag i ny og ne som han kommer å hilser på[:'(]

Gratulerer med 12 uker uansett Mina78 - er det ikke deilig å komme til den milepælen?? Har termin bare to uker før deg jeg, så jeg har ikke kunnet glede meg så lenge jeg heller... rart.. om to dager så er hele gjengen her kommet over den kritiske fasen og kan begynne å se frem til neste milepæl[:D]

Gratulerer med de 12 første ukene!!!
Og bare vær glad og nyt at mange av svangerskapstegnene er blitt borte.
Kvalmen, om du har vært kvalm, kommer du nok ikke til å savne[:D]
Det er denne delen av svangerskapet som er den beste delen for mange gravide...
altså 2. trimester! Lykke til og nyt graviditeten!

Neste milepæle er kanskje å kjenne den lille røre på seg inni magen!!!
Gled deg!!!!

Gratulerer så masse med de gylne 12 ukene. Lykke til videre i svangerskapet [:)]

Gratulerer til deg! [:D]

Kunne bare ønskt jeg og klarte å glede meg over å ha komt så langt.. Men siden jeg var 11 + 6 har jeg vert innlagt 2 ganger med ganske store blødninger, siste i går da jeg var 12 + 6.. Og det sliter virkelig på nervene.. [:(]
Har sett liv på ul hver gang da, og babyen har det bra den!!  Men det kan ikke sies om mora!
*sukk*

Lykke til videre, og håper du får et fint svangerskap!

Gratulerer så mykje!!

Tusen takk alle sammen[:D] Det er så koselig med tilbakemeldinger! Og nå er vel alle inne på septemberforumet endelig over grensa. Jeg prøver å nyte at jeg er i så god form nå, og jeg gleder meg til å se mirakelet på UL om 10 dager.
Almyrida24, jeg skjønner godt at du er nervøs etter 2 blødninger - det tror jeg alle ville vært, men jeg håper alt går bra med deg! Det høres heldigvis ut som at du får god oppfølgning.
Godt svangerskap til dere alle sammen![:)]

Back
Topp