Endelig dato for oppstart

vestlandsjento

Gift med forumet
Eller sånn ca i alle fall. Spørs jo når tanta kommer. Kommer den til tida blir det i veke 32. Føles så leeeeenge til. Dumme ferie[:'(] Rakk akkurat ikkje eit forsøk før ferien.
 
Så no skal eg nyta ferien og prøva å ikkje tenka for masse på baby-prosjektet. Men må uansett innom her å sjå kossen det går med alle sammen[:)]
 
Gleder meg til å komma i gong[:)]
 
fint å ha datoene, men også veldig kjipt å vente så lenge.....
 
men helligvis er det sommer snuppa, du kan planlegge masse du vil gjøre i sommer, noe som jeg og mange andre ikke kan gjøre her inne, vi må nesten da noen dager om gangen.
 
Håper innerlig at tiden går fort, noe som jeg tror den vil gjøre pga årstiden[:)]
 
 
 
Stor klem til deg[:D]
 
så bra da. så du begynner med medisiner da eller skal ha utaket da?
blir det oppstart med medisiner ca uke 28 da eller?
lykke til
 
Takk skal dåke ha[:)] Begynner med medisinar ca uke 32. Dei har ferie i Porsgrunn til 11. august så då er eg nesten ferdig med sprayen og kan begynna med sprøyter. Ventetida kan nok bli lang, men heldigvis e da sommar og sol[:)]
 
ORIGINAL: *Levende Lys*

fint å ha datoene, men også veldig kjipt å vente så lenge.....

men helligvis er det sommer snuppa, du kan planlegge masse du vil gjøre i sommer, noe som jeg og mange andre ikke kan gjøre her inne, vi må nesten da noen dager om gangen.

Håper innerlig at tiden går fort, noe som jeg tror den vil gjøre pga årstiden[:)]



Stor klem til deg[:D]
 
ORIGINAL: *Levende Lys*

fint å ha datoene, men også veldig kjipt å vente så lenge.....

men helligvis er det sommer snuppa, du kan planlegge masse du vil gjøre i sommer, noe som jeg og mange andre ikke kan gjøre her inne, vi må nesten da noen dager om gangen.

Håper innerlig at tiden går fort, noe som jeg tror den vil gjøre pga årstiden[:)]



Stor klem til deg[:D]
 
Kjipt å vente, men du skal nok se at tiden går fortere enn du tror.[;)]
 
 
ORIGINAL: Hope

Kjipt å vente, men du skal nok se at tiden går fortere enn du tror.[;)]


 
Sign denne. av mine 10 ukers ventetid (akkurat som du nå..) er det bare 4 igjen TIDEN GÅR SÅ FORT!!!!! Deilig å ha en dato å se frem til!!
 
ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: Hope

Kjipt å vente, men du skal nok se at tiden går fortere enn du tror.[;)]



Sign denne. av mine 10 ukers ventetid (akkurat som du nå..) er det bare 4 igjen TIDEN GÅR SÅ FORT!!!!! Deilig å ha en dato å se frem til!!


Så bra tida gjekk så fort[:)] Håpar det blir sånn med meg og[;)]
 
ORIGINAL: vestlandsjento

Takk skal dåke ha[:)] Begynner med medisinar ca uke 32. Dei har ferie i Porsgrunn til 11. august så då er eg nesten ferdig med sprayen og kan begynna med sprøyter. Ventetida kan nok bli lang, men heldigvis e da sommar og sol[:)]

 
Oi har de så lang ferie[8|]
Men det er iallefall bra at du har planene klare da.
Gleder meg til å følge deg på reisen til et IVF barn[8D]
 
ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: vestlandsjento

Takk skal dåke ha[:)] Begynner med medisinar ca uke 32. Dei har ferie i Porsgrunn til 11. august så då er eg nesten ferdig med sprayen og kan begynna med sprøyter. Ventetida kan nok bli lang, men heldigvis e da sommar og sol[:)]


Oi har de så lang ferie[8|]
Men det er iallefall bra at du har planene klare da.
Gleder meg til å følge deg på reisen til et IVF barn[8D]


Ja synest dei har litt lang ferie.. Men uansett kunne eg ikkje ha starta tidligare (i alle fall visst mensen kommer som den skal..) Det einaste er at eg må starte på spray på "egen hånd" (ikkje ringa inn mens og få dato). Men det er ikkje akkurat så vanskelig å tella seg fram til dag 20[;)] Og er det andre ting eg lurer på har eg jo så mange kloke jenter her inne[:)][:)]
 
ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: vestlandsjento

Takk skal dåke ha[:)] Begynner med medisinar ca uke 32. Dei har ferie i Porsgrunn til 11. august så då er eg nesten ferdig med sprayen og kan begynna med sprøyter. Ventetida kan nok bli lang, men heldigvis e da sommar og sol[:)]


Oi har de så lang ferie[8|]
Men det er iallefall bra at du har planene klare da.
Gleder meg til å følge deg på reisen til et IVF barn[8D]
 oj vet du når de i porsgrunn starter ferien da...????


Det sa ho ikkje. Men tenker det er heile juli.. Eller i alle fall 4 veker. Kan det komma i veien for fryseforsøket ditt?
 
Back
Topp