Endelig!!! :D

HelHaf

Forelsket i forumet
Yess! Da kan jeg endelig rope ut at jeg er gravid! Har vært en lang vei å gå, men nå er det verdt det!
5,5 år men prøving, og av disse 4 år med IVF... 5 ferskforsøk og ørti fryseforsøk! Nå sitter jeg her med en fryse prins/prinsesse laget i Danmark! :D Helt ufattelig lykke! Nå håper jeg bare at den sitter hele veien! Har mistet 1 gang før, så tørr ikke helt å juble ennå...
ImageUploadedByBV Forum1437729263.463478.jpg

Gratulerer så mye :) så gøy å høre, Lykke til videre :Heartred:Heartred

Hurra!! Gratulerer så masse :)

Takk for det, begge to! ❤️

Gratulerer!!! Så fantastisk etter så mange år! Herlig!! :)

Vi har også endelig klaff etter 5 år og det er ubeskrivelig!

NYT dagene, måtte spiren din klore seg godt fast! :D

Gratulerer!!! Så fantastisk etter så mange år! Herlig!! :)

Vi har også endelig klaff etter 5 år og det er ubeskrivelig!

NYT dagene, måtte spiren din klore seg godt fast! :D
Gratulerer til deg også! Ja rart og skulle la seg nyte dagene.. Er fortsatt veldig uvirkelig! Håper og håper at dette går bra!!

Dette er så utrolig hyggelig. :) Blir så glad for at det er solskinnshistorier her. Jeg heier på at denne spiren blir til termin. ♡

Dette er så utrolig hyggelig. :) Blir så glad for at det er solskinnshistorier her. Jeg heier på at denne spiren blir til termin. ♡
Takk! Er så godt å ha så mye støtte i dere jenter! Har hjulpet meg mye gjennom alle disse årene! :)

Nei!!! :( nå aborterer jeg :( uff! Begynte å blø mye nå i stad.. Med klumper :(

Å neeei!! Så utrolig leit å høre, kjære deg! Nå fikk jeg vondt i hjertet.
Sender deg de varmeste klemmer!
<3 <3 <3

Stoppet opp igjen.. Så vi får bare se.. Fikk beskjed av legen i danmark og ta det helt med ro! Og slutte på blodfortynnende..

Stoppet opp igjen.. Så vi får bare se.. Fikk beskjed av legen i danmark og ta det helt med ro! Og slutte på blodfortynnende..

Åååh..jeg krysser virkelig det jeg har for deg nå!

Blør litt igjen nå :(

Trist! Har du økt inntaket av progesteron? Gjør det og om du går på østrogen øk det også. Er jo så mange protokoller, men det var det jeg fikk beskjed om at jeg skulle gjøre. Jeg blødde en del m/klumper mellom uke 5+4 og 10+o, men datteren min er nå 10 måneder. Ikke gi opp!! Ta blodprøve med to dagers mellomrom for å sjekke at det går opp.

Back
Topp