Endelig babynest! :)

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Har tatt sin tid å komme i gang, mye fordi jeg ikke har fått kjøpt meg symaskin før i går ;) Men nå er kunstverket ferdig!

Jeg er ikke helt fornøyd med resultatet; ville hatt litt høyere kanter ved hodet i alle fall.. Men med tanke på at jeg lærte meg å tre en symaskin i går kveld så er det kanskje ikke så gæli likevel :)

Vedlegg

• 1392473168492.jpg
    1392473168492.jpg
    63,3 KB · Visninger: 118
Last edited:
Kjempe fint, sant det var gøy? :)

Sydde du den på en kveld? Jøss. Den var veldig fin:) Jeg har veldig lyst til å sy et jeg også.

Takk :) Jeg kunne fint sydd den på èn kveld, men jeg måtte gi meg i går pga bekkenet OG mangel på kantbånd og anorakksnor ;) Så begynte pent i går, avslutta i dag! Brukte vel 4-5 timer totalt..

Digger stoffet selv! 25 kr for fem meter; liker salg! Så det blir masseproduksjon av ting med store rosa fugler på de nærmeste dagene tenker jeg :)

Så fint :) har selv sydd to ;) ett til venninna mi og et til prinsessa Mi :) kjempe gøyImageUploadedByBV Forum1392537855.800329.jpgImageUploadedByBV Forum1392537874.493127.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme oppskrift som jeg brukte, men jeg beregna bare de 15 cm, i tillegg til at jeg sydde skjevt :b Bedre lykke neste gang antar jeg ;)

Back
Topp