Endelig alene igjen.....

Gussi

Elsker forumet
Etter 7 dager i en leilighet i Lyngdal med 2 vennepar og deres barn (altså 6 voksne, gutt 4 mnd, jente 6 mnd, jente 7,5 mnd og gutt 3 år) og rett hjem for å få besøk av ei god veninne i 4 dager, der vi selvsagt får masse masse besøk av andre som kjenner henne, er det usannsynlig godt å stå opp til tomt hus. Mannen på jobb og bare meg og snuppa hjemme.... Gleder med enormt til en kveld bare oss tre...

Men for all del, ferien i Lyngdal gikk kjempeflott. Alle fire barna sovnet rett rundt sju hver kveld og sov godt hele nettene. Nokså bra vær hadde vi, og så var vi i dyreparken. Like gøy for både store og små.....

Ja da tror jeg det er deilig å være hjemme alene igjen.. Kjempe koselig med besøk, men det er veldig deilig når de skal dra igjen å[:D] hihi[:)]

så bra at dere hadde en koselig tur ned her på sørlandet.. er selv fra mandal... men jeg synes ikke været har vært noe bra i det siste men det er kjempe fint i dag så jeg må vel ikke klage.. hehe...
godt å komme hjem også tenker jeg...

dyreparken er det kjempe koselig i... har årskort.så vi må snart inn igjen..

ORIGINAL: Ammetåka

Ja da tror jeg det er deilig å være hjemme alene igjen.. Kjempe koselig med besøk, men det er veldig deilig når de skal dra igjen å[:D] hihi[:)]

sign!

Ja, deiligt å være alene.... Og på toppen av det hele kom mamma og henta snuppa vår i dag... Hun hadde lysst å passe henne. Så nå får vi vaska klær, klippet plen, sovet og rydda i huset uten at noen skriker høyt og lenge for å få oppmerksomhet....
Vi skal ikke hente henne før etter at vi har vært på besøk hos noen venner i kveld. Så dette blir en god barnefri ettermiddag og kveld....
Skal bli godt å sove... Har blitt svært lite av det i det siste [:)][:)][:)] ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz[:)][:)][:)]

Back
Topp