endelig 9 uker <3

Superteam

Forumet er livet
og bare 3 uker igjen til de magiske 12 <3

1 April.. Da er jeg 12+1

Da lurer jeg på om det skal offentliggjøres! :D

Eller om jeg skal vente til vi har vært på privat ul 14+2!!

Men er jo litt gøy med 1 April og da :) Hmmmmm!!

Hehe 1.april?? Spørs om folk tror deg da.. hehe[;)] Hadde ei venninne som fortalte det 1.april og INGEN trodde henne, "jaja, bare aprilspøk"[8D][;)]
Men artig å ha en sånn dag og fortelle på da[:D]

forresten du, grattis med 9 uker[:D][:D][:D]

Gratulerer - de neste ukene flyr nok forbi! Jeg har 2 1/2 uke igjen og skal på UL 12+1 og hvis alt står bra til da kan alle få vite det :) Blir en bra påske tror jeg!

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Hehe 1.april?? Spørs om folk tror deg da.. hehe[;)] Hadde ei venninne som fortalte det 1.april og INGEN trodde henne, "jaja, bare aprilspøk"[8D][;)]
Men artig å ha en sånn dag og fortelle på da[:D]

forresten du, grattis med 9 uker[:D][:D][:D]

Ja er jo litt derfor jeg har lyst å si det 1 April og!! Se hvor mange som tror på meg!! ;)
Får se!! Kan jo være jeg venter til vi har vært på Ul..!! :) Men jeg tror ikke jeg klarer å holde meg!! :D

ORIGINAL: gravidfotball

Gratulerer - de neste ukene flyr nok forbi! Jeg har 2 1/2 uke igjen og skal på UL 12+1 og hvis alt står bra til da kan alle få vite det :) Blir en bra påske tror jeg!

Så gøy da!!! Jeg kunne fått meg en privat ul 16 Mars! Men da er min kjære på jobb i Iran (Av alle steder..)! Så jeg bestilte en til 16 April, for da er han hjemme igjen!! :D DEN dagen gleder jeg meg til!!!!! :D

Gøy at du skal på UL om 2,5 uker til da!!! Gleder meg til å se bildet!!!

Back
Topp