Endelig 50 dager

MAMMA26

Forelsket i forumet
på meg og. Ticker viser en dag mindre enn den skal i forhold til siden min, så jeg velger å glede meg over at det er 50 dager igjen i dag..[:D]

Gratulerer!!![:)][:)] Gøy å komme en dag lengre for hver dag som går!! Har full nedtelling selv!![8D][:)]

Gratulerer med 50 dager igjen ! Nå går det fort unna skal du se [:)]

Har litt igjen, men det minker betraktelig!! Herlig!! er såå klar for å få an ut nå!![8D][:)][:)]

jepp.. er ikke helt klar for det enda jeg da.. syns det er litt tidlig for meg enda..

Grattis[:D]

gratulerer. teller ned sjøl..har bare 46 dager..å for guds skyld håpa dei går lika fort[:D]

dagane går fort, det kan eg love dåke.!![;)] er litt skummelt¨å sjå dagane forsvinne når en har masse å gjere i huset[8|][:D]

Gratulerer!
Skal si dagene flyr av sted!....

Teller dagene jeg og nå til de tar ut gutten min med KS. 33 dager igjen til 9 mai[:)] Det skal bli så godt å bli kjent med det lille nurket og se han[:)]

Åh nei... Jaja.. Greier vel å vente et par dager til.
Blir ikke helt klok på disse ticker`ne.[&:]

Gratulerer så mye[:D][:D]

ORIGINAL: MAMMA26

Åh nei... Jaja.. Greier vel å vente et par dager til.
Blir ikke helt klok på disse ticker`ne.[&:]

nei de lurte meg og, men jeg måtte jo skrive inn terminen min to dager før jeg egentlig har når jeg lagde tickeren for å få det til å stemme med ukene. Men vi regner et svangerskap som 40 uker og 2 dager, ikke lett å skjønne seg på. Men tell på kalenderen hehe [:)]

Back
Topp