Elewyn Gift med forumet Juli13-jentene VIP 15 Aug 2007 #1 Det tok meg bare litt over 2 år å bli supermedlem. Ikke akkura en racer til å poste, men men... [:D]
Elewyn Gift med forumet Juli13-jentene VIP 16 Aug 2007 #7 Takk takk [:D] Nå har jeg postet "masse" en liten stund, så kanskje jeg kan klare å øke gjennomsnittet litt
Takk takk [:D] Nå har jeg postet "masse" en liten stund, så kanskje jeg kan klare å øke gjennomsnittet litt
Nildro Glad i forumet 16 Aug 2007 #8 Grattis Hehe - jeg "sliter" fortsatt med å nå 1000 - men så har jeg jo hatt en laaaaang pause også, da [;)]
Grattis Hehe - jeg "sliter" fortsatt med å nå 1000 - men så har jeg jo hatt en laaaaang pause også, da [;)]
Glad70 Forumet er livet 16 Aug 2007 #9 ORIGINAL: Nildro Grattis Hehe - jeg "sliter" fortsatt med å nå 1000 - men så har jeg jo hatt en laaaaang pause også, da [;)] Du nærmer deg veldig da![:D]
ORIGINAL: Nildro Grattis Hehe - jeg "sliter" fortsatt med å nå 1000 - men så har jeg jo hatt en laaaaang pause også, da [;)] Du nærmer deg veldig da![:D]