Endelig <3

hayat

Istina
Endelig i går viste testen positivt. Hadde ingen symptomer eller følelse, bare sjekka for gøy. Og den viste positivt. Er så lykkelig. Dette er så planlagt, og ønsket <3 Har ei jente på snart 5 fra før, og nå syns vi det var perfekt med en til. Føler faktisk allerede det er en gutt. Men blir uansett spennende å se. Gleder meg til tiden fremover <3 Var 19 år sist, og alt var så nytt, nå er jeg 25 og det føles nesten ut som første gang nå og hehe. Har bare lyst å hoppe av glede <3 så håper alt går bra.

Har aldri vært inne på dette forumet, så tar litt tid å bli vandt med det, skjønte ikke hvordan jeg bytta navnet mitt :P

Gratulerer så masse <3 jeg er også (24 snaart) 25 :) jeg skal ha min første! Er 4+3 i dag :D <3 og velkommen på forumet :) jeg ble med for 2uker siden så er også helt fersk her :)

Gratulerer så mye!!

Gratulerer! Jeg er og uke 4 i dag :-D

så gøy mariposa :D Uke 6 på lørdag. Jeg er ikke dårlig. Litt småuggen av og til, men ellers ingenting. Veldig deilig. I hele vinter har jeg vært dårlig. Har sove masse, ikke hatt energi eller noe. Ingenting galt på blodprøver. Jeg orka ikke kle datteren min engang, klarte ikke tanken på å stå opp av sengen :( Men jeg ble heldigvis bedre. Og da jeg fikk positiv test var det som å slå på en bryter. Jeg er full av energi og så lykkelig :smiley-bounce015 trengte virkelig dette nå :D

Gratulerer så mye :-D :-D jeg blir også full av energi når jeg blir gravid :-P

Gratulerer så mye! :-D Jeg har også ei til som snart blir 5 år :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp