Endelig<3

IdaRoRa

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Jeg tror ganske så sikkert jeg kjenner bevegelser fra lille i magen allerede!
Det kiler og er veldig svakt, men kjenner det igjen fra sist, bare da merket jeg det ikke før MYE senere..
Men merket det samme i går kveld, og nå som jeg satt meg ned litt så kom den samme kilingen igjen<3

Det kiler og er veldig svakt, men kjenner det igjen fra sist, bare da merket jeg det ikke før MYE senere..
Men merket det samme i går kveld, og nå som jeg satt meg ned litt så kom den samme kilingen igjen<3
Ååå så herlig da!! <3 håper ikke det er veldig mange ukene til jeg begynner å kjenne noe heller :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hvor mange uker er du nå? Så gøy :D Gleder meg veldig til å kjenne bevegelser jeg og!

Jeg er 13+4 idag, kjente sånn kiling sist fra jeg var 16 uker, men da var det mye mer tydelig da.

Jeg er 13+2, har kjent liv hver kveld siden 12+4! Bare når jeg ligger i ro på ryggen kjenner jeg små bevegelser rett over symfysen i trusekanten :) helt herlig å kjenne liv så tidlig!

Jeg tror jeg også kjenner liv innimellom (er 13 uker) men legen mente det omtrent måtte være umulig så tidlig (var 12 uker første gang jeg tror jeg kjente noe)

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Eg er og sikker på det var fest i går kveld. Da var det sånn at eg kunne kjenne det på utsiden sjøl:) mannen fikk det ikke med seg men ganske løye:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jeg tror jeg også kjenner liv innimellom (er 13 uker) men legen mente det omtrent måtte være umulig så tidlig (var 12 uker første gang jeg tror jeg kjente noe)

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Det er jo tidlig, men ikke umulig å kjenne tidlig. Ihvertfall ikke når det er 2 gang for da kjenner man igjen fra sist:)

Sist gang kjente jeg det i uke 24 tror jeg, jeg var i syden og lå på verdens hardeste seng. Husker det veldig godt. Jeg hadde nesten ikke mage på den tiden, og tror morkaka lå foran og, så derfor så sent. Men når man først kjente dem da kjente man det hele tiden ;)

Lurer på når jeg kommer til å kjenne det denne gangen :)

Sent from my iPad using BV Forum

Gleder meg sånn til å kjenne bevegelser. Det er vel det herligste med en graviditet! Og noe jeg har savnet siden sist... Jeg trodde aldri jeg skulle få oppleve det igjen, men nå kan jeg nesten ikke vente :D

Å so fantastisk :D gleder meg til det e min tur :(

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Back
Topp