Endelig<3

Juni86

Glad i forumet
Jeg og BF har heldigvis klart å holde tonen, selv etter alt som jeg fikk vite pluss litt til:/

men samme jeg skal prøve, har sagt til han jeg ikke kan love noe, men han er der virkelig for meg, han har hjulpet meg masse masse, og jeg har MAST meg til tidlig ul grunnet epilepsien og konisering osv, så fikk spesial ul for å sjekke at alt er ok, den 11. Des... Gleder meg men gruer meg også masse...

har ordinær ul den 15 januar...

men han skulle bli med meg, dvs han sover hos meg fra man til tirs også reiser vi inn til riksen:)

han gledet seg veldig, men er sååå redd noe skal være galt..

håper alle har det bra nå mot jul:))

Så godt å høre, vertfall bra an bryr seg:) og dere kan samarbeide enten dere er sammen eller ikke

Så godt å høre. Virker nesten som han angrer en del, og det har han godt av å:P Får holde han litt mer på pinebenken, hvis han virkelig mener at dere skal funke...hehe. Og kjempe bra at du endelig har fått ul. Det går nok kjempe fint. Krysse fingre for deg og masse lykke til:)

Så bra. :D Virker som om han har våknet opp.. Tror kanskje og at det å få se den lille på skjermen er en positiv ting for dere, så dere ser visuelt hva dere har skapt i sammen. :)

Back
Topp