Endelig 12 uker!

Hermine

Gift med forumet
Det føles fantastisk å ha kommet så langt! Føler meg gravid, og våger å tenke at nå skal jeg endelig bli mamma<3
Var på ultralyd 11+6, og fikk se en liten ailien som turnet opp-ned! Aldeles herlig:-)
ImageUploadedByBV Forum1432722636.165776.jpg

Hurra for oss begge!! Tok du innvendig UL? Jeg hadde håpet på sånne fine profilbilder da jeg var på ul 11+2, men fikk også ett forfra sånn som ditt, og veldig vanskelig å få tatt bilde av hele babyen tydeligvis :)

Hurra for oss begge!! Tok du innvendig UL? Jeg hadde håpet på sånne fine profilbilder da jeg var på ul 11+2, men fikk også ett forfra sånn som ditt, og veldig vanskelig å få tatt bilde av hele babyen tydeligvis :)

Ja, det var innvendig. Var vanskelig å se hele babyen, det er visst mange "lag" å se gjennom - slik at man ser bare deler av babyen.

Ja, det var innvendig. Var vanskelig å se hele babyen, det er visst mange "lag" å se gjennom - slik at man ser bare deler av babyen.

Ja var sånn til meg også! Tror bildene hadde blitt bedre utvendig ut ifra andre bilder jeg har sett! Men uansett er det viktigste at alt så bra ut med lille gull :)

Hipp hurra for passerte 12 uker, Hermine :talk017! Herlig å se bildet av den lille og at alt er bra med dere begge to. Ønsker deg et fortsatt kjempefint svangerskap i månedene som kommer :)!

13 uker i dag! Helledussan, så fantastisk! Sliter med spenningshodepine, legen mente det kom av alt jeg har vært igjennom og sykmeldte meg 100% igjen. Formen er ellers god. Blir bare fort sliten, og må sove midt på dagen. Tror jeg skal få en sjekk hos kiropraktor, har utrolig mye spenninger i nakken. Utenom dette så koser jeg meg veldig:-) Nyter redebyggingen! Planlegger å sy et babynest:-) Vi kjøpte vogn på lørdag, og rengjorde og pusset på den på søndag - gråter av lykke og forventning når jeg ser på den.. Veldig følelsesladet alt sammen. Vet ikke hvorfor jeg skriver alt dette.., bare godt å få det ut tror jeg<3

Back
Topp