Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sakte men sikkert kommer jeg etter
Ja er ikke annet å gjøre syns bare det er litt moro at jeg klarte å holde meg på april gruppa var jo gravid med termin i begynnelsen av april. Så mistet jeg og ble gravid på nytt med en gang med termin helt i begynnelsen av mai. Men siden jeg blir satt igang før, så blir april fremdeles aktuell for megHehe. Godt du ser det med humor vertfall
Ja er ikke annet å gjøre syns bare det er litt moro at jeg klarte å holde meg på april gruppa var jo gravid med termin i begynnelsen av april. Så mistet jeg og ble gravid på nytt med en gang med termin helt i begynnelsen av mai. Men siden jeg blir satt igang før, så blir april fremdeles aktuell for meg
Hehe ja, det står ikke på fruktbarheten ihvertfallJeg er så imponert over at du klarte å bli gravid igjen så fort, jeg. Veldig gøy at vi fikk beholde deg her, da.
Oy, det var fort. Så flott du ble gravid med en gang, godt vi fikk beholde deg her. Og gratulerer med 12 ukerJa er ikke annet å gjøre syns bare det er litt moro at jeg klarte å holde meg på april gruppa var jo gravid med termin i begynnelsen av april. Så mistet jeg og ble gravid på nytt med en gang med termin helt i begynnelsen av mai. Men siden jeg blir satt igang før, så blir april fremdeles aktuell for meg
Takk for detOy, det var fort. Så flott du ble gravid med en gang, godt vi fikk beholde deg her. Og gratulerer med 12 uker