Endelig! 12 fullgåtte uker idag :)

Hehe, ikke sant :)

Hehe. Godt du ser det med humor vertfall :-P
Ja er ikke annet å gjøre :P syns bare det er litt moro at jeg klarte å holde meg på april gruppa :) var jo gravid med termin i begynnelsen av april. Så mistet jeg og ble gravid på nytt med en gang med termin helt i begynnelsen av mai. Men siden jeg blir satt igang før, så blir april fremdeles aktuell for meg :)

Ja er ikke annet å gjøre :p syns bare det er litt moro at jeg klarte å holde meg på april gruppa :) var jo gravid med termin i begynnelsen av april. Så mistet jeg og ble gravid på nytt med en gang med termin helt i begynnelsen av mai. Men siden jeg blir satt igang før, så blir april fremdeles aktuell for meg :)

Jeg er så imponert over at du klarte å bli gravid igjen så fort, jeg. :P Veldig gøy at vi fikk beholde deg her, da. ;)

Ja er ikke annet å gjøre :p syns bare det er litt moro at jeg klarte å holde meg på april gruppa :) var jo gravid med termin i begynnelsen av april. Så mistet jeg og ble gravid på nytt med en gang med termin helt i begynnelsen av mai. Men siden jeg blir satt igang før, så blir april fremdeles aktuell for meg :)
Oy, det var fort. Så flott du ble gravid med en gang, godt vi fikk beholde deg her. Og gratulerer med 12 uker

Så moro da! Gratulerer med 12 uker! :-)

Back
Topp