"Endelig" ømme bryster

Heila

Gleder meg til å kjenne liv
Novemberlykke 2015
Flere som har hatt litt treg reaksjon i puppene?

Jeg fikk vondt først i forrige uke, og da var jeg i uke 10. Nå, i uke 11, begynner BH-ene å bli litt i trangeste laget.

Her var det noe av det første som kom, nå er de vel ferdig vokst og ikke så ømme lengre :P Er nok veldig individuelt!

Hadde vondt fra før ikm, og så var de forferdelig ømme i noen uker. Men for et par uker siden forsvant det helt, så nå gjør det ikke vondt lengre :)

Er jo normalt at det kommer som et av de første symptomene :) Jeg er generelt sent ute med det meste, så også ømme bryster.

Jeg hadde ekstremt ømme pupper første ukene. Så i uke 6 ble det borte.. nå er det bare sånn innimellom at det stikkes og er ømt, og da mest på natta og morgenen. De har blitt litt fyldigere men ikke noe å hoppe i taket for!

Blitt verre nå ja! :)

Jeg merker svært lite til d,så venter enda på d:p hehe!kommer vel snart:)

Her var de ømme frem til ca i uke 8, etter det har jeg merket mer tyngdefølelse og litt stikking. Måtte kjøpe nye bh'er for et par uker siden. Både jeg og gubben er fornøyd med det;)

At puppene ble større er jeg super glad for. Ble det i begynnelsen, så mistet de hardhet og gjorde ikke vondt. Nå er de vonde igjen. Deilig å kjenne at en er gravid på den måten og ikke alt det andre.. :)

Glemmer meg å hiver av meg bhen noen ganger, fryktelig ubehagelig. Jeg var for godt vant med mine små pupper. Niplene har forresten og vært såre en periode nå x)

Jeg kjenner ingenting på puppene og det gjorde jeg ikke før ganske sent sist heller (kanskje uke 20) er 11+3 i dag :-)

Godt å høre ikke alle sine er ømme og vokser ut av bh'ene.. mine er bare fastere og kommer noen stikk i de innimellom. Jeg er 9+5 :)

Back
Topp