ENDELI

min erfaring er at det er forskjellig fra lege til lege når de vil ta deg inn til første møte. Så det er egentlig bare å ringe og spørre..

Gratulerer så mye :)

alle fikk vite det så snart to streker kom på testen hehe.. klarer ikke å holde på noen hemligheter hehe

Gratulerer så masse!
Sist jeg var gravid fortalte vi det til familien med det samme, men denne gangen tenkte vi å vente til det er gått ca 12 uker.

fortalte det til foreldrene våre med det samme, og noen venner[:)] godt å ha noen å prate med!

ORIGINAL: Maalin

Viste positiv test igår:D
Når ska ej fare til legen?

Mellom uke 8 og 12 fikk jeg beskjed om at det var vanlig å gå til legen. Jeg skal når jeg er 8 1/2 uke.

Gratulerer sååå masse og velkommen hit [:)]

Gratulerer så mye [:D]

Gratulerer så mye[:)] Tror standard første legetime er 8-12. uke[:)]

gratulere med en positiv test:) jeg fortalte mamma det den dagen jeg tok testen:) jeg var med legen og fikk bekreftet at jeg var gravid ca 3-4 dager etter testen var tatt så fikk fikk jeg time til legen:) er mellom 8-12 uker man skal være ved første legetime:)
velkommen hit til oss:)
hvor gammel er du og hvor er du fra?:)

ORIGINAL: Maalin

Ej e 20 år:) Kjeme frå en plass rett uttafor Ålesund:)

nei så stilig da:) er selv fra en liten plass utenfor ålesund:) jeg er 21 år:)

Gratulerer så mye!

Fortalte det til foreldre forrige helg. Ellers er det noen få på BV som vet det + dere, og noen få gode venner som jeg vet ikke bringer det videre.

Er så utrolig kjipt å ikke få si nyheten selv til de som står deg nærmest. Det skjedde sist, så denne gangen er jeg forsiktig!

Back
Topp